Inbakeren afleren - HELP!

Discussie in 'Verzorging' gestart door Want2be, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Ik heb een probleempje. Mijn dochter is nog steeds ingebakerd. (Het is een snel overprikkeld meiske). Dat is ook de enige manier om haar in slaap te krijgen. Zodra ik haar niet inbaker heeft ze niet door dat ze moet gaan slapen. Dan trekt ze haar speen uit haar mond en bouwt een compleet feestje in bed. Net zo lang tot ze zo moe wordt dat ze begint te huilen om haar speen, maar die blijft ze maar uit haar mond trekken.

Inbakeren mag echt niet meer want ze is nu ouder dan 6 maanden. Maar niemand weet hoe is het moet afbouwen, want zodra er 1 armpje los is gaat ze al niet meer slapen...

Wat nu?

Is er een manier om te zorgen dat de speen in haar mond blijft?
    Of is er een methode van inbakeren die wel verantwoord is?
    Of heb jij nog een ander idee?

2. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt ook een bakerzak of puckababy proberen. In eerste instantie met de armen nog in de zak en dan eens een armpje los en als dag goed gaat het tweede armpje los. Ze moeten er echt aan wennen om meer bewegingsvrijheid voor hun armen te krijgen.

3. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Wij hadden ook de puckababy zak. Moesten ook stoppen met inbakeren, maar meneer ging dan echt niet slapen. Zo'n zak aangeschaft, lag hij los, maar toch ook niet. En als hij zou omdraaien, had hij wel zn armen vrij. En ken niet bij de speen. Zal wel niet de eerste keer goed gaan, gewoon volhouden (makkelijker gezegt dan gedaan alleen) Hier was het iig een suc6!

Deel Deze Pagina