Ah wat fijn zoveel reacties! Ik was meteen gaan kijken bij livera, h&m en de v&d en OHRA ook de Hema. Maar allemaal niks, wel corrigerend ondergoed maar dat hoef ik niet Nu maar van de week nog naar de zeeman op zoek naar de korte leggings..hoe kort zijn die dan eigenlijk ? Hoop op halverwege bovenbeen ofzo? En anders maar dat spul proberen, bandalettes klinkt ook handig, maar vraag me idd af of dat wel netjes blijft zitten met maat 42
Hier gebruik ik meestal talkpoeder op mijn bovenbenen,dan schuurt het de hele dag niet! En ik heb een paar oude leggings afgeknipt tot korte broekjes, ideaal!
Korte fietsbroekjes van intersport en scapino, tot halverwee het bovenbeen. Ik heb ook een tip gekregen van een vriendin: bol.com | Vevina Friction Protection - 30 ml - Bodycrème | Mooi en gezond. Is besteld en wordt de komende week bezorgd.
Van sloggi hebben ze van die 'langere' onderbroeken, die gebruik ik voegen de schurende benen. Ook tot halverwege de bovenbenen ongeveer. Ik draag er gewoon ondergoed onder en gebruik ze dus alleen tijdens dit warme weer tegen de schurende benen.
Mijn vriendinnen gebruiken het ook allemaal. Het is gewoon weer leuk om rokjes/jurkjes te dragen en geen pijn in je dijen te hebben.
Ik heb vorig jaar op de markt katoenen broekjes gekocht, komen inderdaad tot ongeveer halverwege mn bovenbeen. Heb er ook van hunkemoller, maar daar zag ik ze niet meer. Ik heb het liefst katoen, want dat zweet tenminste niet zo. Heb ook wel dat Vevina geprobeerd en dat hielp ook wel. Prettige van broekjes vind ik alleen dat die ook gelijk wat zweet opvangen
Ik weet niet welke maat je hebt? Ik heb er in ieder geval één gevonden van het merk Junarose in maat 42/44 voor 18 euro: FIETS SHORT - JUNAROSE Of deze van Pieces voor 10 euro: MINI SHORT - Pieces Succes!
leuk.. eindelijk eens leuke oplossingen voor de dikkere benen... volgens mij gaan deze wel tot maat 54 56? iig een stuk groter dan mijn benen.. zie ik niet snel
@Baileyy, volgens mij zou je ook best glijmiddel kunnen gebruiken hoor. Het gaat er gewoon om dat wrijving voorkomen wordt, en dat kan dus met glijmiddel. Of vaseline, of olie.
Ik heb een wat langere boxershort van mijn vriend gepikt hiervoor Natuurlijk wel eigen slip, en dan die boxershort en daarover jurkje.
Ik heb Sarah's Sweeties. Gaan ook tot ruime maten en werken super. Ze zijn nogal prijzig, maar houden wel supergoed.
Ik heb deze damesboxer - HEMA In de winkel heb je ze in allerlei kleurtjes (roze, zwart, wit, aqua etc) Heel fijn en het rekt super mee dus mijn zwangere buik past er prima in.