Zoet: Pindakaas Jam Appelstroop Vruchtenhagel Hagelslag wit/bruin Chocopasta ( incidenteel) Hartig: Smeerkaas Smeerworst Kaas Boterhamworst Kipfilet met of zonder bieslook Filet American (alleen voor mij en vriend) Likkepot (verse van AH)
Kipfilet met tuinkruiden 30+ kaas extra gerijpt Bio appelstroop Bio abrikozenspread Philadelphia kruiden Pindakaas met nootjes (en dan een beetje sambal erbij op brood ) Sandwichspread Bio bosvruchtenspread
standaard in huis: Chocopaste, bruin en wit duopunotti Pindakaas zonder stukjes Pindakaas met stukjes hagelslag honing bruine suiker Jam appelstroop Aan vlees varieert: Kip Kalkoen Ham Salami Chorizo Rosbief Boterhamworst Spel Schwarzalder schinken Leverworst Kaas, altijd 2 soorten per week Geitenkaas Oude kaas Jonge kaas Komijnen kaas En soms als ik er zin in heb Smeerkaas kruidenkaas filet american diverse salades.. Het verschilt hier nogal
Pindakaas. Chocolade pasta. Smeerkaas. Kaas. Ham of wat anders van vleeswaren. Hagelslag. Vrij standaard lijstje. Zelf vind ik een tonijnsalade of zalmsalade wel eens lekker op mijn boterham. Zoon eet graag brood met gesmolten kaas. Dochter vaak smeerkaas soms pinda kaas. O ja koop ook wel eens van die vakantie verpakking hagelslag dat vinden de kinderen erg leuk om dan uit te kiezen je hebt ze ook met pindakaas. Dan eten ze wel wat meer hagelslag of jam. Probeer dus soms wel wat variatie er in te brengen.
Niet zo veel.. -Pindakaas -Jam (nu op..) -Appelstroop (wordt niet gebruikt) -af en toe humus (zelfgemaakt of gekocht) -Heel af en toe Tartex
Standaard in huis: hagelslag of vlokken, puur vruchtenhagel pasta, melk pindakaas jam light kaas, 1 soort smeerkaas Vleeswaren, meestal 3 soorten per week (boterhamworst, rookvlees, ham, boerenmetworst, kipfilet) Soms in weekend kipkerrie of eiersalade filet american als verwennerij doe ik wel eens een Italiaanse bol met pesto, mozzerella, tomaten, pijnboompitjes beleggen en dan even in de over. mmmmmmmm
In huis: Chocopasta Hagelslag Pindakaas Philadelphia Roomkaas Kipfilet Schouderham Kaas Komijnkaas Jam Eiersalade Kipkerrie salade En vast nog veel meer, ha. Meestal eet ik kipfilet , eiersalade of jam.
Standaard in huis: anijshagel chocoladehagel gestampte muisjes jam chocopasta appelstroop pindakaas sandwichspread (smaak verschilt nog wel eens) slankie smeerkaas smeerworst kaas (30+ kaas en extra belegen) 1 of 2 soorten vleeswaren (bijv. kipfilet, boterhamworst, rosbief, rookvlees, ham) In het weekend haal ik nog wel eens filet americain of maak ik iets van tonijn- of zalmsalade.
standaard paar soorten vleeswaren kaas gestampte muisjes fruithagel hagelslag pindakaas hazelnootpasta chocopasta appelstroop honing jam afwisselend: smeerkaas, filet american, smeerworst, salades
Zoet: Pindakaas hagelslag K3 hagelslag Jam Witte roze muisjes Vruchtenhagel Chocopasta Hartig: Kaas Ham Snijworst Kipfilet Smeerkaas Smeerwost Gekookte worst En dan ben ik vast nog wat vergeten!
Kipfilet Boterhamworst Ham Cervelaat Gekookte Gelderse Jam Hagelslag Appel-perenstroop Zoiets elke week...
Philadephia Komkommer Sla Jonge belegen kaas Worst Gebraden gehakt Pindakaas Smeerworst Filet americain Eieren
We hebben in huis Oude kaas Jonge kaas Mosterd kaas Konijnen kaas Van de kaasboer kleine stukjes van 350 400 gram Geitenkaasjes Achterham CoBurger zwartswalder of parma ham Coppa di parma Leverworst Kipfilet Philadelphia Pindakaas Vlokken Appelstroop Honing Nutella In het weekend zijn er dan wel dingen als rosbief filetamerican
Nu staat in de kast aan zoet Chocoladepasta Hazelnotenpasta ( nutella) Pindakaas Basterdsuiker Schuddenbuikjes Witte vlokken Bruine vlokken Vlokkies van Fred en ed Mega Mindy hagel Hagel xl van venz Blauwe muisjes Appelstroop Koeling Kaas Smeerworst Smeerkaas Boterhamworst Beenham Kipfilet Snijworst
Wat veel mensen hebben toch standaard vleeswaren in huis! Wij hebben als ik dit lees wel een heel saai boterhammetje standaard in huis (alles biologisch): appelstroop pindakaas kaas jam ei vegetarische smeerworst banaan
Kaas Boterhammenworst (de kinderen lusten alleen van vleeswaren) Vlokken Gekleurde hagels Pure hagels Melk hagels Witte hagels Pasta Jam Niet zo veel dus
We hebben standaard: Appelstroop Pindakaas Hazelnootpasta Pure hagelslag Bio jam Jong belegen kaas Rucola Komkommer Eieren Soms: Rauwe ham Verse roomkaas Rosbief