Ik moet nog boodschappen doen dus momenteel staat er: Witte vlokken Gestampte muisjes Appelstroop Basterdsuiker Kaas Smeerworst Normaal : Bovenstaande Blikworst Ham Rookworst Kipfilet Eieren Grillworst Smeerkaas Chocopasta Pindakaas Hagelslag
altijd stuk of 4 vleeswaren varieert van ham tot boterhamworst en van smeerworst tot cornedbeef en leverworst kaas roomkaas ( eten de meiden graag) smeerkaas soms iets van salade of filet. zoet: pindakaas pasta hagelslag jam appelstroop suiker soms nog vruchtenhagel
Kaas Kruidenboter Boterhamworst Filet amrican Kip-sate salade Kip-kierrie salade Grilworst Kipfilet Hagelslag Gestampte muisjes Gekleurde muisjes Vruchtenhagel
Een blok kaas Kipfilet Ham Appelstroop Abrikozenjam Aardbeienjam Pindakaas Hagelslag Filet americain Wat ook lekker is (vind ik) zijn afbakbroodjes met een plakje ham, wat rundvleesslaatje en klein beetje sambal.
Hier standaard: Pindakaas Chocopasta Hagelslag Vruchtenhagelslag Muisjes Zelfgemaakte jam Appelstroop Kaas Smeerkaas Boter Honing Eieren Nu bijv weer geregeld aardbeien op brood, maar bij de oudste is een broodje appel ook favoriet (bruin broodje met appel in plakjes, klein beetje suiker en kaneel en dan even in de gril). Pizzabroodjes (met tomatenpuree/gehakte tomaatjes, kruiden en geraspte kaas), tosti's, wentelteefjes of broodjes gezond worden hier ook weleens gegeten (kaas, sla, ei, tomaat, komkommer etc). Vleeswaren dan eigenlijk weer zelden: enkele keer zalm, rosbief, boterhammenworst of gebraden gehakt of iets, maar meestal geen vleeswaren in huis aangezien het zo weinig gegeten werd en word.
pindakaas pasta pesto jonge kaas brandnetel kaas tuinkruiden kaas tomaten kaas heksenkaas kruidenkaas prosciutto rauwe ham beenham Dit is wat ik nu heb, maar het verschilt natuurlijk wel per keer, verschillende kaassoorten heb ik wel altijd in huis en dan 3 soorten beleg. Wij eten weinig zoet, de chocolade pasta is voor de kleintjes, voor 's morgens, mijn man, oudste zoon en ik eten dat niet.
Hagelslag Vruchtenhagel Chocolade pasta Kaas Filet americain Muisjes Houmous Halal salami Wik ontbijten meestal met cornflakes
Speculoos Chocopasta Pindakaas Hagelslag Jam Honing Kaas Smeerkaas Vleeswaren hebben we ook amper in huis, sowieso eten we alleen halaal, maar ik word kotsmisselijk van die verwerkte vleesproducten. Sommige dingen krijg ik dan nog wel weg, maar over het algemeen, word ik onwijs misselijk van het zien van smeerworst of ander worst beleg.
Chocopasta Hagelslag Stroop Jam Ham Kaas Paté En dan vaak nog iets als bourgondische salade, eiersalade, kipfilet, filet american. Verder weinig bijzonders. Het meeste wat hier gegeten word zijn ham & kaas. ook door de kinderen
Ik maak trouwens wel eens vegetarische kookworst, maar heb ik zeker niet standaard op m'n brood. Doe ook vaak restjes eten op brood wat over was van de dag ervoor, haha. Bv. stamppot of een beetje kofta. Is ook erg lekker!
Oja las even terug we hebben ook: vlokken en appelstroop. Eiersalade maak ik zelf, heerlijk. En als ik stokbrood in huis heb of afbakbroodjes vind ik kruidenboter daar heerlijk bij, ene x maak ik het zelf andere x zo'n kuipje van de plus met die koeien erop die is heerlijk.
- hagelslag - pindakaas (calvé met nootjes en AH biologisch voor dochter) - zonnestroop (zonnatura) - zonnefruit (idem) - kaas - chocopasta - vruchtenhagel Soms in huis - fruithagel (organis goodies) - tahin - smeerkaas - sandwichspread - avocado - gekookt eitje
Kaas ( gewone en 30+) Achterham Salami Leverpastei Chocopasta Pindakaas Hagelslag Muisjes Jam (aardbeien en abrikozen) Stroop
Oo zo lekker Islah, en zoo makkelijk echt! Heb het recept ooit van internet afgeplukt toen ik mn moeder niet kon bereiken, maar zij maakt de allerlekkerste zal het dalijk even aan der vragen. Maar deze maak ik dus ook soms:" Teentje knoflook geperst. 2 eetlepels peterselie fijngehakt. 1 eetlepel bieslook fijngehakt (ene x wel andere x niet). ong 75 gram ongezouten roomboter. Peper en (zee)zout naar smaak. Boter even wat zacht laten worden in de magnetron als je die niet hebt, in de zon, op een pannetje water hoe dan ook. Ingredienten mengen en in de koelkast ermee, tot hij wat verhard is. Hmm heerlijk!!
Hier standaard in huis : Hagelslag Pasta Pindakaas Jam Ham Kaas Boterham worst Paté/Saksische leverworst Filet american Wisselend vleeswaren er nog bij. En soms brie, salade, smeerkaas
Zoet: - Hagelslag - Pasta - Vlokken - Jam Hartig: - Snijworst - Boterhamworst - Ham - Salami - Chorizo - Ontbijtspek - Bacon - Katenspek - Gelderse Kookworst - Cervelaat - Kips leverworst - Sax - Eieren (salade) - Filét American - Val Blance - Gebrade gehakt - Rozijnen- en krentenbrood vindt ik ook altijd lekker.. Met een dikke laag boter.. - En natuurlijk alles met boter, daar hebben we ook wel 2 kuipjes in de week van nodig minimaal.. - Kaas Etc. etc. Wij lusten echt wel veel beleg.. En zijn meer van het vleeswaren allebei.. Groetjes, Carlien