Wat voor broodjes vind jij lekker?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mams136, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

    tulip Niet meer actief



    Ik vind het echt een super idee en ook echt voor ts om te overwegen: kindermenutjes erbij.
     
  2. Desii

    Desii Actief lid

    7 nov 2009
    271
    0
    0
    Hutje op de hei
    Wat ik erg lekker vind is een italiaanse bol belegd van de Bakker Bart met kaas, salami, chorizo en paprika. Zoet zuur sausje erover.. heeerlijk! :D
     
  3. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Filet americain, en dan met ui/ei maar ook de Martino variant (met martino saus en augurkjes)... Zorg in ieder geval voor goede filet americain!! Er zit echt heel veel verschil in, en misschien zelf gaan maken?

    Gehakt met pastasaus en dan met uiringen erop, kaas er over en in de oven.

    En tosties, maar dan niet 2 sneeen brood maar met drie.. dus dubbel beleggen :D (doen ze bij tostiworld)

    Ik zou bij broodjes zaken in de buurt gaan kijken wat er op de menukaart staat, natuurlijk zijn er een aantal standaard succesbroodjes, maar probeer je wel te onderscheiden, dus dus het net wat anders te doen (zelfgemaakte filet americain, zelfgemaakte eiersalade, zelfgemaakte tonijnsalade)
     
  4. Dreamz3

    Dreamz3 Fanatiek lid

    9 dec 2010
    3.296
    96
    48
    Oooo hier bij de bakker verkopen ze tommy's, dit is witbrood met daarin kaas en tomaten met een olijfsmaak, die zijn echt heerlijk!
     
  5. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Vanmiddag een hard broodje met kruidenroomkaas/achterham en komkommer gehad.. Zoooooo lekker!!!!
     
  6. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jeetje meiden jullie zijn echt geweldig!!
    Ik bruis van de ideeen!
    Helemaal super!
     
  7. tulip

    tulip Niet meer actief

    ik weet niet meer of het nu al genoemd was, maar olijven tapenade brood, die heb je ook met tomatensmaak en nog meer.
     
  8. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Tijdens mijn zwangerschap snakte ik naar een croissantje gezond, nergens te verkrijgen!
     

Deel Deze Pagina