3 kinderen vlot achter elkaar 2 4 5 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door moederlief, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moederlief

moederlief Actief lid

15 feb 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Halllo

Wie heeft er net als wij 3 kinderen dicht achter elkaar???
    Wij hebben 3 dochters van 2 4 5 jaar
    Ik ben nu in verwachting van ee tweeling dit weten wij sins 2 weken
    het was wel even schrikken ineens 2ling wow dachten we daar hadden we niet op gerekend:) 5 kids straks ineens drukke boel ;)
    wel heel erg gewenst!!!!
    Ik ben zelf 27 jaar dus lekker jong moeder! tegenwoordig zitten de mensen je stom aan te kijken als je met 3 kinderen op straat loopt :( laat staan straks met 3 kids en 2 baby,s soms iriteer ik me mateloos eraan:x hoe ze je voor en na kijken bedoel ik dan!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik heb er geen ervaring mee, zou ook gillend gek worden denk ik:D
    Maar ik ben ook niet echt een geduldig, zorgzaam type dus vind het al gauw zwaar met kleine kinderen;)
    Geniet van je kids! Zal wel flink aanpoten zijn als de tweeling geboren is maar is vast ook hartstikke leuk. En niks aantrekken van wat anderen er van vinden, het is hun leven niet;)

3. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Nou mij kan je echt naar het gesticht brengen dan hoor. Haha dus ik zou ook gillend gek worden.

Maar ts. respect om op je 27e 5 kinderen groot te moeten brengen.

Hier heel bewust maar 1 kindje ;)

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik was 23 en had een baby, een van 2 jaar en een van 4 jaar. Tropenjaren dus maar ik vond het heerlijk. Moet zeggen dat ze allemaal heel makkelijk waren, de baby is er toen echt in gerold. Heb nooit problemen gehad met 3 vlot achterelkaar vond het juist heerlijk en nu nog hoor, zie ze echt samen opgroeien....

5. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL