Mijn dochter is 3,5 en heeft zondag haar allereerste ballet voorstelling in de schouwburg! Super leuk natuurlijk! (En ik hoop dat ik erbij kan zien en niet lig te bevallen haha). Maar nu wil ik een klein cadeautje voor haar kopen voor erna. Iemand leuke ideeen? Een roos vond ik wel een leuk idee maar daar heeft ze niks aan.. Iemand anders een leuk idee voor een kleinigheidje?
Volgens mij heb je bij Jamin rozen die van spekkies zijn gemaakt, of zelfs complete 'snoep boeketten'. Maar zo'n boeket is misschien wel weer heel veel zoetigheid voor een kleintje van 3,5. Die rozen zijn wel grappig:
Hmm het is serieus nog niet in me opgekomen om een kadootje te kopen voor na de balletuitvoering De uitvoering op zich is al een feestje lijkt me. Wij mogen zaterdag als trotse ouders in het publiek plaats nemen. Opa gaat naar de eerste voorstelling, wij naar de 2e. Ze heeft er al helemaal zin in en is supertrots. Nu al
@Saskia: Spannend!! Leuk hoor!! geniet ervan!!! @Jo33: Oh das wel een leuk idee! Ga vanmiddag meteen ff kijken dank je wel!
Hier toen voor mijn nichtje inderdaad een snoepboeket gehaald. De hoeveelheid snoep veel reuze mee. Ligt ook aan het formaat boeket. Wij hadden één van 5 euro ofzo.
Kinderen vinden een roos ofzo vaak erg leuk! Je hebt ook van die 'knuffelbloemen', ook leuk. Snoepboeketje vind ik ook leuk (het hoeft niet in één keer op) of zo'n snoepbloem inderdaad.
Als ze lang haar heeft een stel nieuwe haarrekjes voor op ballet? Of inderdaad iets van snoep? Of als ze er toevallig uitgegroeid zou zijn (of bijna) een stel nieuwe balletschoenen? Of je man haar volgende week laten meenemen naar een speelgoedwinkel (lijkt mij moeilijk om dat op dit moment zelf te doen) en dat ze zelf iets mag uitkiezen van maximaal 10 euro? En voor 't zelfde geld ... Is het cadeau een broer of zus .
Hmm bij nader inzien krijgt er iemand inderdaad nieuwe balletschoenen. Oma belde vandaag dat ze bij h&m andere balletschoenen had meegenomen want die andere pasten niet meer. De juf heeft, denk zo'n half jaar geleden, geadviseerd goede balletschoenen te kopen en die van h&m vooral NIET te kopen. Deze zijn namelijk te glad en als je uitglijdt kun je blessures oplopen.
Euh, een knuffel en een kus, ik ben trots op jou! Het zou niet in me opkomen (en snoep al helemáál niet!).
Ik kreeg vroeger als kind (ik was wel iets ouder) bloemen na de voorstelling (die was 1 keer per 2 jaar) van ballet. Ik moet zeggen dat ik me altijd helemaal een beroemdheid voelde met alle complimenten en de bloemen. Mijn moeder als hoofd van mijn fanclub. Ik heb er hele warme gevoelens aan over gehouden. Nu had ik helemaal niets met bloemen en die stonden gewoon later in de woonkamer vaak maar het was het hele gebeuren denk ik. Ik zou persoonlijk niet kiezen voor echte cadeaus maar 1 bloem of kleine boeket bijv kan het wel speciaal maken. Maar mijn mening is ook wel gekleurde door mijn eigen ervaring als kind.
Ik zou inderdaad zo'n leuk roosje ofZo geven maar echt geen cadeautje Ik denk dat het voor een kind al heel bijzonder is dat ze daar staat iedereen naar haar kijkt voor haar klapt en dat ze papa en mama ziet stralen en de trotsheid in hun ogen ziet, Een kus een knuffel en zeggen hoe trots je bent zal haar al een geweldig gevoel geven
Zo, haren zitten in de plooi (in de krul kan natuurlijk!) Tas met spullen staan startklaar en mama drinkt nog even snel een kopje koffie. Over kwartier wil ik op de fiets richting theater zitten
Leuk! Hier heeft dochter volgende week haar eerste balletuitvoering. Ze is er helemaal klaar voor. Ik ben zoo benieuwd! Hoop echt dat ze durft want het is niet zo 'n held in dat soort dingen. Na afloop krijgt ze een roos denk ik
Ik vind een klein cadeautje (in de vorm van een roos ofzo) wel leuk en ook gepast. Krijgen 'beroemdheden' ook vaak zat na een optreden, toch? (J. heeft net nieuwe balletschoenen (Papillon inderdaad ivm de zool) gehad. Maar ze heeft wel nog een nieuw balletpakje nodig...maar die krijgt ze niet als cadeautje voor een voorstelling...)
Hier heeft de balletjuf gezegd: als het niet goed is dan doe je maar alsof et zo hoort. Dus nu pas (wachtend tot ze de kleedkamer in mogen)een beetje zenuwen. En hier ook echt geen held Ze gaan nu nog tot 3 uur oefenen... En dan achter elkaar 2 voorstellingen. Goed, kind mag naar binnen. De mama's niet natuurlijk
Ja zoiets heb ik ook al tegen haar gezegd, maar ben bang dat ze niet meer durft als ze al die mensen ziet zitten in de zaal. Nog een week en gelukkig ook nog een les om te oefenen. Succes voor jouw dochter! Geniet er van