we zijn niet meer samen maar toch doe ik mee omdat we er heel hard aan werken om toch weer bij elkaar te komen...(mag wel toch?) vroeger: gezelligheid met elkaar: 7 respect voor elkaar: 6 seks: 1 vertrouwen: 8 lief zijn voor elkaar ( bedoel daarmee lief zijn zonder seks zoals een knuffel of onverwacht bosje bloemen): 9 algemeen gelukkig: 5 deze cijfers delen door 6 en dat is het eindcijfer. gemiddeld cijfer is: 6 nu: gezelligheid met elkaar: 8 respect voor elkaar: 9 seks: 0 vertrouwen: 10 lief zijn voor elkaar ( bedoel daarmee lief zijn zonder seks zoals een knuffel of onverwacht bosje bloemen): 3 algemeen gelukkig: 7 deze cijfers delen door 6 en dat is het eindcijfer. 6,5...seks is 0 omdat we geen sex hebben hahahaaa. we gewoon gezellige avondjes samen. (hij woont niet meer hier)
Ik kom op een 9,5. Een 10 vind ik ook te perfect, dan is er dus nooit wat mis. Ik heb een topvent waar ik zielsgelukkig mee ben, maar kan me soms ook doodergeren aan hem en hij aan mij. Soms hebben we even te weinig tijd of energie voor elkaar en dan heb je dat sneller.
gezelligheid met elkaar - 10 respect voor elkaar - 10 seks - 9 (kan mij nooit lang genoeg duren haha, verder is het perfect) vertrouwen - 10 (moet ook wel met een vent die doordeweeks dag en nacht weg is lief zijn voor elkaar - 9.5 (kan altijd beter haha) algemeen gelukkig - 10 echt wel!! Een 9.75 komt eruit! Haha
gezelligheid met elkaar 10 respect voor elkaar 10 seks 8 vertrouwen 10 lief zijn voor elkaar 10 algemeen gelukkig 10 een 9,6! nu moet ik wel zeggen dat als je me 2 jaar geleden dit had gevraagt er niet een 9,6 uit zou gekomen zijn. we zaten toen bijde thuis ( man baan kwijt en ik vervroegt met verlof) nou het doet je relatie niet goed!
Wat een tienen allemaal Nou hier niet hoor.. perfect is geen enkele relatie! gezelligheid met elkaar 8 respect voor elkaar 8 seks 0 vertrouwen 5 lief zijn voor elkaar 9 algemeen gelukkig 8 Eindcijfer: 6,3 Net voldoende dus, ik weet wel zeker dat ik een half jaar geleden op een onvoldoende was uitgekomen dus er zit een stijgende lijn in gelukkig. Lief zijn voor elkaar zie ik trouwens niet als bosjes bloemen enzo, maar gewoon voor elkaar zorgen als de ander het nodig heeft, er voor elkaar zijn.
gezelligheid met elkaar 8 respect voor elkaar 9 seks 10 vertrouwen 8 lief zijn voor elkaar ( bedoel daarmee lief zijn zonder seks zoals een knuffel of onverwacht bosje bloemen) 9 algemeen gelukkig 8 Gemiddeld 8,6 ben op dit moment niet helemaal algemeen gelukkig maar dat ligt aan me zelf dus ook niet gezelligheid vertrouwen heeft mijn vriend nog niet helemaal en ik ook niet 100 procent maar dat komt omdat wij nog niet zo lang bij elkaar zijn en 1 van zijn exen ooit vreemd is gegaan 3x! vandaar
gezelligheid met elkaar - 8 respect voor elkaar - 8 seks - 7 (tja 2 kids en druk he hahaha) vertrouwen - 10 (vertouwen elkaar volledig) lief zijn voor elkaar - 8 algemeen gelukkig - 8 Gemiddelde 8.1 Nou 10 is de perfecte relatie en hoe verliefd en gelukkig en liefde er ook is voor elkaar..perfect nee!
ik heb niks apart gerekend, maar ik geef allover een 8 we vertrouwen elkaar en we houden van elkaar. Maar het is zeker niet altijd lieve vrede.... Op het punt van kinderen zijn we het vaak oneens Hij is veel geduldiger met de kinderen dan ik, en dat botst regelmatig. Qua seks is het naar beider tevredenheid. Kortom ik vind onze relatie met alles er op en eraan wel een 8 waard
gezelligheid met elkaar 10 respect voor elkaar 10 seks 7 vertrouwen 10 lief zijn voor elkaar 8 algemeen gelukkig 10 Gemiddelde: 9.1 Seks wat minder vanwege de zwangerschap. En we kunnen af en toe allebei ontzettend eigenwijs zijn en nogal wat kibbelen vandaar de 8. Maar voor de rest geef ik hem een dikke 10!!
gezelligheid met elkaar 8 respect voor elkaar 10 seks 6 vertrouwen 10 lief zijn voor elkaar 9 algemeen gelukkig 8
9,5. Perfect is niks, maar dit nadert toch echt dik een 10! En zo denkt mijn vriend er ook over. (net gecheckt )
gezelligheid met elkaar - 9 respect voor elkaar -10 seks - 8 vertrouwen -10 lief zijn voor elkaar - 8 (hij lief naar mij: 9, maar ik lief naar hem: 7) algemeen gelukkig - 9 Gemiddeld een 9.
gezelligheid met elkaar 8 respect voor elkaar 10 seks 6 vertrouwen 10 lief zijn voor elkaar 8 algemeen gelukkig 9 deze cijfers delen door 6 en dat is het eindcijfer. 8,5
gezelligheid met elkaar 10 respect voor elkaar 10 seks 9 vertrouwen 10 lief zijn voor elkaar 9.9 (soms zijn we wat minder lief) algemeen gelukkig 10 eindcijfer 9,8
gezelligheid met elkaar 10 respect voor elkaar 10 seks 7 vertrouwen 10 lief zijn voor elkaar 9 algemeen gelukkig 9 eindcijfer 55:6 = 9.2 Beetje moeilijk wb punt 3. Hebben een hele goeie relatie maar weinig seks. Geen zin, moe, pijn maar als het een keer lukt is het erg fijn. Dus maar gemiddeld een 7
gezelligheid met elkaar 7 respect voor elkaar 6 seks 7 vertrouwen 9 lief zijn voor elkaar 6 Algemeen gelukiig 7 Gemiddelde: 7 gewoon te doen dus alleen we zijn beide intollerante heethoofden
gezelligheid met elkaar 3 respect voor elkaar 7 seks 5 vertrouwen 9 lief zijn voor elkaar 3 algemeen gelukkig 6 Eindresultaat: 5,5 Op dit moment vind ik dat het niet zo goed gaat!
gezelligheid met elkaar: 6 respect voor elkaar: 8 seks: 2 (Hij heeft een laag libido) vertrouwen :10 lief zijn voor elkaar : 3 algemeen gelukkig : 4,8.. Dat lijkt toch niet zo heel goed eigenlijk,, we gaan hier weer even door een rotperiode.