Hallo, We willen de kamer van onze zoon gaan aanpakken. Hij heeft nu nog een cars kamer, maar zou wel graag wat anders willen. Nu zijn we op zoek naar iets stoers, maar ook iets wat jaren leuk blijft. Hij is nu ruim 6 en het zou leuk zijn als het over 6 jaar ook nog stoer is...
Ik kijk mee. Wil ook de kamer van mijn zoon (8) gaan opknappen.. maar wel zodat het voorlopig even klaar is.
Misschien kun je hier ideetjes op doen http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/171140-show-peuter-kleuter-kamer-42.html
Ik vind dat vintage-achtige wat je tegenwoordig veel ziet, wel heel stoer. Met dat steigerhout en zo. Beetje dit idee: * Jongens slaapkamer | Stoere jongens kamer Door Pluk * Mooie jongenskamer met een stoer bed! Gezien bij Kikke Kinderkamers in Nijverdal. Door kikke Of een kamer met neutrale kleuren (grijs, wit) en 1 knalkleur die er echt uitspringt (felblauw of felgroen): * Super gaaf zo'n kamer! Door dimphy.hol * Stoer met gelijk veel opbergruimte! Door dimphy.hol
Boys | Superleuke stoere jongenskamer ! Door LeoniBonte Dit vind ik altijd wel mooi.. Althans de stijl..