Hey meiden Wie weet hoe je films op je ipod zet ? Het schijnt te kunnen maar ik ben zo a technisch dat ik daar niet uit kom. Ben je er bijvoorbeeld een speciaal programmatje voor nodig en zo ja wat ? Ik ben heel benieuwd , ik hoop hem voor de vakantie nog even vol te kunnen gooien.
ik weet alleen dat je itunes nodig hebt. (daar zet je ook je muziek mee op je ipod). Je moet zorgen dat je filmpjes in het juiste bestandsformaat staan. Wrs mp4 of qt. Verder weet ik het niet, heb geen ipod! Ff googlen op "ipod classic filmpje" ik kwam toen een ander forum tegen...
ik heb effe gegoogled maar daar doen ze erg vaag tegen elkaar en absoluut niet lief hihi ik ga de mediamarkt maar eens even bellen of een ipod dinges
Volgens mij is dat nog niet zo makkelijk. Ik kreeg het niet voor mekaar in ieder geval. Volgens mij kun je eigenlijk geen "gewone" films op je ipod zetten. Het omzetten er van in "i-pod formaat" is mij nog niet gelukt in ieder geval. Ik heb het maar op gegeven.
@mvj, haha, ja dat topic had ik ook gevonden. aldus mijn man zijn er genoeg films te vinden die al in het juiste bestand staan, maja, mijn man is een computern*rd haha
@talia : mmhh dan zou ik ze mkeoten downlaoden die films ....maar dat kan ik ook niet @wup : ik was er al bang voor .......gggrrr ik baal er van Effe offtopic had je niog gehyvesd .....maar geen reactie ....verder alles goed ?