Wij zijn net verhuisd en DL heeft een mooie nu kamer met op 1 muur prachtig Pip Studio behang (zie foto). Haar bedje staat tegen deze muur aan en nu ze een nieuw groot bed krijgt ben ik ook opzoek naar een mooi dekbedovertrek. Maar ik kom er niet zo goed uit wat er bij dat drukke behang past. Niet te drukke hoed dus, maar wel echt voor een meisje (roze dus ) Tips?
ik zou ook wit of creme doen. zie niet zo goed of het kleine bloempje nou wit is of niet. maar die kleur zou ik nemen! wel heel gaaf!
Zou iets met zachtroze doen. Je hebt hele rustige, met alleen een randje met kant of bloemetjes ofzo.
Buy Non Iron Luxury Percale Bed Sets online today at Next: Netherlands Wij hebben ook op een muur een druk behang. Zou absoluut voor een effen overtrek gaan. Ik heb 2 stets beddengoed van Nextdirect. Ben er heel tevreden over.
Ik heb hetzelfde behang bij m'n dochter en wij hebben een roze overtrek met aan een kant stippen en aan een kant ruitjes.
Hier hebben wij bij druk behang gekozen voor witte dekbedovertrekken en daarop heb ik zelf in de kleuren van het behang strikjes gemaakt. Heb er alleen geen foto van denk ik. Maar bij jouw behang zou ik of voor wit gaan met iets van een roesje of net zoals ik gedaan heb met strikjes.
Ik heb even gezocht en toch 2 fototjes gevonden, de kleuren van het behang en de strikjes zijn dus hetzelfde al lijkt er op de verschillende foto's verschil tussen te zitten en het dekbed is niet helemaal te zien op de foto maar voor het idee. Het behang : Bekijk bijlage 383573 En het dekbed, wat dus deze randen heeft met die strikjes en verder is het dekbed effen wit zonder strikjes en ook zonder die 'pofranden' dekbedden zijn al heel vaak gewassen maar de strikjes blijven best al zijn ze niet meer zo heel perfect als toen ik ze net gemaakt had : Bekijk bijlage 383574