Help ik kom er niet meer uit. Wat is leuker als verjaardags kado? Een driewieler met zo'n duwstang en een tuigje zodat hij er nu al in kan? Of een loopauto? Waar heeft jou dreumes de meeste plezier van?
mijn dochter vind haar loopauto echt helemaal super! Ze heeft een autoen een kar en ze gebruikt ze om en om. In de kar kan ze ook vanalles meenemen dus dat is ook een leuk spelletje, in de kar, uit de kar! Een driewieler heeft ze nog niet dus dat weet ik niet...
Hier is de loopauto van chicco al een groot succes, daar zit ook een soort van gordel in. Driewieler hebben we niet, dus kan niet vergelijken
Loopauto... !!!! Driewieler heeft ze ook, incl duwstang maar doet ze nog niets mee. Ze is er te klein voor. En buitenom dat ... 't is rotweer .. de loopauto is voor binnen!
Idd nu is het rotweer dan zou ik ook voor de loopauto gaan. Maar anders vind ik het moeilijk kiezen hoor, mijn oudste heeft toen met de kerst (ruim 8 maanden) een loopauto gehad en met dr verjaardag (april) een driewieler en die vond ze ook gelijk erg leuk!
Mijn dochter vond deze als eerste heel erg leuk Loopfiets berken rood van Dijk Toys Liesjes Houten Speelgoed Nu speelt ze hier nog steeds mee. En inmiddels op een tweewieler loopfietsje, maar dat is echt pas vanaf twee jaar.
3 wieler met duwstang en ombouw, was hier een groot succes vanaf haar verjaardag... op de dag zelf werd ze prins(es)heerlijk rondgereden door m'n broer. Best bijzonder, want verder moest ze weinig van hem hebben hihi.. maar die fiets heeft ze heel veel plezier van gehad, dik een jaar denk ik. Loopauto hadden wij weer niet. Maar gezien het weer, zou ik daar nu voor kiezen. Onze dochter is een zomerkindje- dus dan is het heel anders. Maar het hangt er misschien ook weer vanaf, hoeveel buitenspeelgoed je al hebt en hoeveel binnenspeelgoed...
Hier is het allebei een succes! Maar aangezien het nu winter is zou ik voor een loopkar/auto gaan. We hebben afgelopen jaar het duwfietsje bijna wel elke dag gebruikt omdat zoonlief het prachtig vond en er zelf naar wees vanuit binnen als hij hem in de tuin zag staan. En straks als hij nog iets groter is kan hij er zelf op gaan fietsen. Ideaal dus een driewieler. Ik zou er niet zonder kunnen.
ons zoontje kreeg met zijn geboorte een loopschaap, vanaf dat ie 13 maanden is zit hij daar ontzettend veel op, nog steeds (hij is nu 2,5). hij kreeg van ons bij zn eerste verjaardag zo'n driewielertje met alles erop en eraan, maar tot nu toe heeft hij daar mssn 5x in/op gezeten... hij vindt het niet zo interessant, kan nog niet bij de trappers om zelf te trappen, dus mssn volgend voorjaar dat ie het leuker gaat vinden... dus ik zeg: loopauto...