Ik zoek een buggy die achterin de kofferbak van mijn polo kan! Das nl niet zo'n grote ruimte Wie o wie weet dit? Thanx! Mirjam
Je hebt heel veel lichtgewicht buggy's (bv bij Prenatal) die je zelfs op je fiets kunt meenemen. Die van ons kostte 60 euro, is heel klein op te vouwen, en neem ik mee op de fiets. Dus in een autootje moet hij zeker lukken.
in heb de buggy van topmark ook klein maar hij past nmaar net in mijn kofferbakje van de deawoo matiz...zet hem dus meestal maar achter mijn stoel neer....
Ik had de Maclaren, maar die ging maar net in de kofferbak van de Volkswagen Polo en dan kon er ook ongeveer niks meer bij. Dus heb nu de Quinny Zapp gekocht en heb ineens ruimte over En gaat makkelijk mee op de fiets!
Ik heb net een titanium breeze gekocht. Die is volgens mij bijna net zo klein als de Quinny Zapp op te vouwen, alleen kan je de titanium ook in ligstand zetten en dat kan bij een Zapp niet.
De goedkoopste zapp die ik heb kunnen vinden online was 129 euro. Wat je het beste kan doen is gewoon de ruimte opmeten in je auto en dan in de winkel gaan kijken wat het beste past.