op vakantie met 1 jarige

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door moontje2008, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    mijn zus kwam afgelopen weekend met het gezellige idee om een weekje met z'n zessen. Dus hebben we een last minute geboekt naar katjeskelder oosterhout (NB), lekker burgelijk in een bungalow voor een week.

hebben er super zin in, maar wat moet allemaal mee? ben al zo gestressed als we op vakantie gaan en nu moet ik dus ook voor een eenjarige vanalles meenemen. Dus ik hoop dat ik samen met jullie een lijstje kan maken.. hoeveel rompers en kleertjes zouden jullie bijvoorbeeld meenemen? lange mouwen, korte mouwen.. wat voor medicijnen...

wacht vol spanning af..

2. Jiri

Jiri Lid

5 dec 2008
    50
    0
    0
    #2 Jiri, 14 jul 2010
    Laatst bewerkt: 14 jul 2010
    Onze auto heeft nog nooit zo vol gezeten als toen we de eerste keer een weekje weg gingen met de kleine :p
    opblaasbaar of opvouwbaar badje, aankleedkussen/verschoningsmatje, boxkleed voor als je daar een box hebt gehuurd, luiers, billendoekjes, luierzakjes, luierdoekjes, billencreme, badschuim/shampoo, babyolie, kam, haarlotion, hydrofielluiers, handdoeken, pyjama's, drinkflessen/tuitbekers, diksap, zwemluiers/zwemkleding, zwembandje, badjasje voor na het zwemmen, flesvoeding, fruit, groente, toetjes, lepeltjes, toetendoekjes, slabbers, spuugdoeken, paracetamol, dentinox, thermometer, watten, alcohol, knuffels, speelgoed, speelkleed, wandelwagen/buggy, regenhoes voor buggy, parasolletje, zonnehoed, zonnebril en qua kleding... denk dat ik normaal gezien voor elke dag iets schoons plus iets van 3 complete extra setjes meeneem. En waarschijnlijk vergeet ik nog een hoop ;) En mocht je nog iets vergeten, gewoon lekker daar kopen.
    Fijne vakantie alvast!

--Grappig, zie dat onze dames even oud zijn :)--

3. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    paracetamol, dentinox, rompers, pyama's, 2 lange mouwen, de rest korte mouw, slaapzak, speelgoed, favo knuffel, korte broeken, lang broeken, buggy, spuugdoekjes/slabben, sokken, zonnepetje, zwempakje/zwemluier, luiers, voorlees boekje.

Dit is zo ongeveer wat wij meenemen vrijdag als we gaan. We gaan wel vaker op vakantie en de paracetamol en dentinox zijn toch een paar keer goed uitgekomen....En de ervaring is dat we vaak te weinig kleding meenemen. Dan is er net een spuug periode;).

4. Jiri

Jiri Lid

5 dec 2008
    50
    0
    0
    Ow en ook heel belangrijk, dekentje, lakentje, slaapzakjes en eventueel een matrasje van je campingbed, voor als de aanwezige matras errug vies is of er misschien helemaal niet is... wij hadden laatst een campingbedje waar alleen de harde 'plank' die om het bedje heen gevouwen is bij zat.

5. Shel

Shel Actief lid

27 okt 2008
    136
    0
    0
    Regio Utrecht
    hier ook net alles klaar gelegd voor vakantie:
    weekendbedje en matras, beddengoed, pyama's, picknickkleed, speelgoed, boekjes, muziek?, kleren, sokjes, schoentjes, hoedjes, zwembroeken, zwemluiers, luiers, doekjes, zomerjas, zwembandjes/vest, antilekbekers, paracetemol, thermometer etc, toiletspulletjes, zonnebrik, rugzak, buggy, maxicosi, kinderstoel, handdoeken etc, camera, slabbetjes, tandenborstel en pasta.
    en ik zal vast wel wat vergeten zijn...hopelijk past het in de auto...

fijne vakantie!

6. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Wij zijn net terug van een weekje vakantie. We zijn ook in een huisje geweest. Wat hadden wij toch ook alweer mee? Uiteraard veel en veel te veel. Waar het om gaat is dat je probeert te ontspannen, het is zowieso niet zoals het thuis gaat natuurlijk. Van de vijftien rompertjes hebben we er maar een stuk of zeven gebruikt. We hadden wasmiddel mee en deden 's avonds gewoon even de gedragen kleertjes in een emmertje zetten, dat is het werk niet. Nu hadden we heel warm weer, waardoor ze veel in het zwembadje zat in een zwemluier. Dat zwembadje hebben we daar ergens gekocht. Een dekentje mee is wel fijn en verder qua medische dingetjes de thermometer en paracetemol. Toen we vertrokken was Esmae al verkouden dus ging haar luuf, neusspray en dr neuspompje ook mee. Vergeet de zonnebrand niet en als je echt iets bent vergeten; je zit niet in een bananenland en dus kun je ter plekke ook nog wel wat kopen.

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh jee, ik zie dat ik echt een lijstje moet maken (nu gaan we in september, duurt nog ffies) want ik had een hoop vergeten haha!! Bedankt voor de tips.

@Justme1974: volgens mij woon jij waar ik geboren ben :p.

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    adem in, adem uit..

nog een dagje en dan vertrekken we.. heb er giga zin in, ga dadelijk alles inpakken, volgens mij wordt het goed weer dus heb al handwasmiddel gehaald, neem een stuk of 5 rompers met korte mouwen mee, stuk of 4 met spaghetti bandjes, een paar met lange mouwen. 5 jurkjes, paar broekjes en korte broekjes, t-shirtjes. was blij dat jullie me herinnerden aan sokjes.. zwempak mee, moet nog zwemband vinden.. medicijnen

maar ik las dat ze daar een groot winkelcentrum hebben, dus als ik wat vergeten ben haal ik het daar....

volgens mij slaap ik vannacht niet..

Deel Deze Pagina