ik wil graag weten of iemand ooit is bij comfibaby iets besteld heeft? ik heb namelijk op 01-02-2011 een puckagogo besteld en gelijk afegerekend. nou heb ik op 04-02-2011 een email gestuurd wat de gewachte levertijd zou zijn... heb daar nog steeds geen antwoord op gehad... ik heb op 07-02-2011 gebeld naar het 06 nummer wat er op de site staat deze gaat gewoon over en krijg dan een voicemail (wordt niet opgenomen) op 08-02-2011 heb ik weer gebeld en wederom wordt er niet opgenomen. ook heb ik gelijk nog een email gestuurd naar hun wat nou de stand van zaken is! en nog steeds geen antwoord... ook vandaag heb ik weer gebeld en weer wordt er niet opgenomen en heb dit keer een voicemail ingesproken. ik wordt hier zo kwaad om, het gaat wel om 60 euro wat kan je je toch machteloos voelen als je niemand te pakken krijg en/of geen antwoord krijg op je mailtjes... ik gaat morgen gewoon weer bellen, en ik denk dat ik dan net zolang door ga belle tot er op genomen wordt. maar goed...heeft iemand hier ervaring mee? want ik weet even niet meer wat ik moet doen:x
hoe kan ik dat laten doen dan? heb al op de ing bank gekeken hoe ik dat moest doen maar kon niets vinden...
ik zou als ik jou was even bellen met de bank en dan de gegevens doorgeven. Je geld terug laten storten kunnen zij dan doen voor jou
Je kunt alleen automatische incasso's storneren en geen eenmalige overboekingen.... Ik heb geen ervaring met deze webshop, sorry!
De site ziet er betrouwbaar uit. Er staan zelfs foto's en namen op van de eigenaren met hun kinderen. Ook heeft de webshop een veilig en vertrouwd keurmerk. Dus zou gewoon nog even een paar keer proberen en misschien 's avonds bellen als haar kindjes op bed liggen werkt ze misschien alleen aan de webshop?
ja dat dacht ik ook dat deze site betrouwbaar was, dus niet! ben al vanaf vanmorgen 9 uur weer aant bellen met het 06 nummer en krijg direct voicemail. dus met andere worden ze hebben de mobiel uit gezet:x... ik blijf het gewoon proberen... heb ook het rekening nummer opgezocht op google en heb dus alleen maar zitten lezen dat dit nummer wel een tussen rekening kan zijn van ideal naar verkoper, maar dat het ook een nummer is wat oplichters gebruiken en heb ook al veel verhalen gelezen dat ze van het kassie naar de muur gestuurd worden door de banken,. ik gaat in ieder geval dalijk wel even met de ing bellen kijken of ze wat voor me kunnen doen. baal in ieder geval als een stekker en ben goed nijdig. ben in staat om me vent langs hun huis te sturen, heb ergens hun adres zien staan.
heb ik ook al gedaan en kom niets tegen... ja dat ze hyves en facebook heeft... voor de rest geen gekke of rare dingen.. ze staan ook bij de kvk heb ik ook al opgezocht of het klopte... en krijg nog steeds voicemail...
Wat gek, misschien zijn ze een week wintersporten ofzo en hebben ze dat niet op de site gezet uit angst voor inbraken o.i.d. Geen idee hoor, ik hoop maar dat er gewoon een verklaring voor is en je snel antwoord krijgt of je geld terug.
heb je al antwoord? als je volgende week nog niets heb gehoord, ga ik langs, tis in de buurt, spullen leveren of geld terug
nope nog steeds niets... ook nog steeds voicemail... wel vaag nadat ik een voicemail ingesproken heb de mobiel ineens uit staat dat roept tog wel vraagtekens op ja idd! heb het adres dan ga ik wel ff langs:x dan hebbe ze net de verkeerde te pakke:x