wat voor douchegordijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mams136, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Vraagje...wij hebben een kleine doucheruimte (douche en wastafel en dan issie vol) De bedoeling was dat er een deur in zou komen om deze 2 te scheidden maar de klusjesman;) heeft het gootje verkeerd gelegd en dit kan dus nu niet meer.
    Nou was mijn idee om dan een douchegordijn op te hangen. een cm of 5 van de grond.
    Maar de meeste gordijnen gaan aan je benen plakken en dat is uiteraard ook niet de bedoeling.

Dus de eissen: -wasbaar en gewoon recht blijven hangen.

Wat voor gordijn?? en waar vind ik die helemaal compleet, met stang en ringen?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb hem gekocht bij de blokker, een wasbaar gordijn. Om hem recht te laten hangen heb ik er van die tafelkleedverzwaarders aan hangen. ( die dingen die ervoor zorgen dat je tafelkleedje buiten niet van tafel waait)

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dat is natuurlijk ook nog een optie...maar ik neem toch aan dat er wel gordijnen zijn die onderin verzwaard zijn?

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    die heb ik nog nooit gevonden....heb het dus zo opgelost. je kan er ook een stukje lood in naaien natuurlijk om hem te verzwaren. Maar dat is lastig in de wasmachine.
    deze tafelkleedverzwaarderds die ik heb zitten aan een soort knijpertje, kan ze er dus zo afhalen.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Heb bij wehkamp inmiddels douchegordijnen gevonden met loodveter onderin :)

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    En inderdaad een stukje van de grond af laten hangen.

Als je het gordijn tot op de grond laat hangen, wordt door de warme opstijgende lucht door het douchen, koudere lucht van onderen aangezogen. Daardoor valt het gordijn je benen aan.

Door een kier open te laten, blijft het gordijn wat rechter hangen.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Het gordijn komt sowieso een paar cm van de grond af te hangen ivm de onhandige plek van de goot...

8. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik heb de mijne bij Ikea gehaald, compleet met stang en ringen.
    Hij is ook wasbaar. Ik vind hem ideaal.

9. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    xenos en die hebben ook lood onderin, heb er 1 donkerblauwe met een eend erop en een witte met delfsblauw

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hmmm heb er 1 hangen nu met lood er onderin...maar helaas hij gaat toch plakken.
    Hoger hangen? Lager hangen? Of van die dingetjes eronder aan hangen....

hoe heten die dingen die je ook aan een tafelkleed kan hangen? Hebben ze die bij de blokker ofzo???

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik had in mijn studentenhuis een douchegordijn, wat niet wasbaar was, maar wel bleef hangen, omdat het plastic was en niet echt stof. Was doorzichtig met cirkels, die gevuld waren met blauwe vloeistof en pinguïns. Echt heel cute! Van de Gamma of zo. Die kon je trouwens ook wel goed afdoen met een gele doek.

Deel Deze Pagina