meiden, de oude bewoners hebben het tapijt vast gelijmd aan de trap en niet een klein beetje maar heel erg hebben jullie tips om het er af te halen.en vooral die lijm.
Er is van Alabastine een goedje waarmee je de lijmresten prima er af kunt halen. Vraag er naar in de bouwmarkt, ik weet de naam niet meer.
Ik las laatst ergens een tip om de lijmresten op de trap te behandelen met wat cola en een schuursponsje. Even laten intrekken en dan zou je het makkelijk moeten kunnen verwijderen. Is in ieder geval goedkoop
Hadden wij ook. Met dat Alabastine goedje alles er mooi afgekregen. Denk wel om handschoenen en zo'n maskertje voor je neus. Goed ventileren. Geen superfijn klusje, maar het resultaat mag er wel zijn!
Ooo dat ga ik straks ook proberen, heb van die halve maantjes op de trap gehad en eraf getrokken, maar kan door mijn zwangerschap niet met al te chemische middellen aan de gang, man heeft 2 linker handen en wilde niet weer bij mijn vader aan de bel trekken! Ga zo ff proberen, laat wel weten of het is gelukt met de cola!!!
Nou heb de trap aan de colatest onderworpen, maar vind het geen suc6! Toch maar de chemische shit en me pa vragen, of manlief het maar leren
Hier heeft er lijmresten opgezeten die er meer als 50 jaar op heeft gezeten. Alle goedjes geprobeerd en er maar niet af te krijgen. Toen maar een verfbrander gebruikt en flink krabben. Was echt hardnekkige lijm!! Is er nog steeds niet helemaal af, vooral de loopgedeeltes. Gewoon zo netjes mogelijk geverft en er van die halve tapijtjes overheen gedaan. Ziet er wel redelijk netjes uit voor zo'n oude trap. Veel suc6 met het eraf krijgen!! En voor iets verwijderen hoef je toch geen rechterhanden te hebben Gewoon aan het werk zetten en niet jij met je gevulde buikie Is niet echt een lekkere houding voor een zwangere
dankje voor de tips zal eens kijken voor alabastine..gaan morgen toch naar de bouwmarkt toe.en hg lijmverwijderaar zal dat ook helpen zie me niet 6 flessen cola halen en dat voor de trap te gebruiken