Show je ponytail!!

Discussie in 'De lounge' gestart door 2g4e, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ben mijn doodnormale staart zo zat. Toen ben ik op internet maar gaan kijken hoe ik zo'n gave (hoe ik het dan noem) "Giuliana Rancic" staart moet maken. Hier het resultaat. Leuk???

Bekijk bijlage 259461

Show jouw ponytail!

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ehm leuke meid ben je ..maar ik snap niet wat hier bijzonder aan is.lijkt mij een gewone paardenstaart

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ehm, ik zie er ook niet veel bijzonders aan...

wel mooi donker haar.

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Daar gaat mn twintig minuten werk!!! Whahahaaaa... het staat toch behoorlijk bol achterop?! Een gewone staart is bij mij strak naar achter.

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oops 20 minuten haha :)

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

o trouwens mooie onderschrift die hadden wij op ons geboortekaartje staan

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik zag op youtube net een tutorial, en die mevrouw had een staart naar de zijkant... wellicht heb je dan wat meer effect.

8. Leuk zo! Heb het ook wel eens zo, alleen dan de staart zelf ook nog hoger. Maar snap wat je bedoeld, net wat minder strak en stijf..

9. Papaver

Papaver Niet meer actief

Je ziet er leuk uit! Bij mij blijft zo'n staart niet goed hangen (heb dik en zwaar haar). Ik heb nu weer een heel korte bob, dus geen ruimte voor een staart, maar als mijn haar lang is doe ik hem er altijd nat en strak in. Meestal ziet hij er halverwege de dag dan net zo uit als op jouw foto. :D

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Staat leuk hoor!

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ziet er goed uit!!

Mijn haar is denk net even te kort :(

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Wel leuk al ben ik niet zo fan van die hoge en bolle Amerikaanse kapsels

Mijn schoonzus is van Texas en die kan toch echt toveren met haar...ongelofelijk. Die meiden daar zijn allemaal zo met dat haar. Hoe hoger hoe beter. Touperen en super veel lak

Maar op you tube hebben ze hele leuke tutorials. Voor heel veel dingen. Ik heb ook weleens een kapsel geprobeerd, ha ha

13. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik zat pas die serie good cristian bitches te kijken, echt geweldig ook die kapsels daarin, die "gigi" die haar pistool in dat haar verbergt, geweldig, jammer dat die serie weer gestopt ie vanwege tegenvallende kijkcijfers :(

14. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Offtopic: MrsNuke ben jij dat op je profielfoto?! Je hebt een super mooi mannetje maar jij bent ook een lekker wief!!! Hot mommy!

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Huh, daar is toch nog maar 1 aflevering van geweest?

16. LunaKirsten

LunaKirsten Actief lid

24 jan 2011
    124
    0
    0
    NULL
    Almere
    Ja idd. een gewone staart is gewoon strak naar achter. Binnen een paar tellen klaar. Maar dit kapsel is idd heel erg leuk en heel giuliana rancic ;) Ik hou hier wel van. Je kan zoveel kanten op met een "paardenstaart";) Mooi vrouw is giuliana rancic trouwens. Ook aardig wat meegemaakt om een kind te krijgen. Kijk altijd naar haar real life serie ;)

17. Triskele

ja hier in NL wel hihi in Amerika 10 en toen hebben ze hem gestopt :(

18. Triskele

Oei ik vind dat echt zo'n lelijk mens en zo eng dun ook helaas! Ik vind haar echter wel heel grappig en ook een beetje neurotisch (best leuk!)

19. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Niet alleen mooi maar ze heeft ook humor. Respect voor haar want ze heeft idd ook al vanalles moeten ondergaan.

20. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind haar ook er erg fragiel uitzien maar dat is waarschijnlijk ook gewoon haar bouw? Net zoals ik echt breed gebouwd bent (ribben staan erg naar voor, brede schouders en bekken) ik kijk haar serie ook kan erg om haar lachen! Hoop dat ze een kindje kan krijgen:)

Deel Deze Pagina