Welke grote luiertas voor baby en kleuter?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dolce82, 5 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolce82

    Dolce82 Bekend lid

    19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Ik heb een zoontje van 3j en een zoontje van nu 5 weken. Als we samen op stap gaan merk ik dat de luiertas (of verzorgingstas) die ik heb aan de kleine kant is om zowel de spulletjes van de baby in te steken als die van zijn grote broer.
    Daarom wil ik nu een luiertas kopen die iets ruimer is dan de standaard luiertas. Welke tas kunnen jullie me aanraden?

    Alvast bedankt :)!
     
  2. Winter30

    Winter30 Niet meer actief

    Ik heb er 1 van lief en een cowboysbag luiertas. Lief is kleiner dan cowboysbag. Die laatste is groot genoeg en neem ik ook mee als we een dagje uit gaan. Daar passen dan ook extra dingen in zoals kledingsetjes, fles, poedertoren, luiers voor beide en broodtrommels.
     
  3. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
    Ik heb een grote handtas gekocht toen de tweede kwam, omdat ik daar langer plezier van heb.

    Een rugtas kan makkelijker zijn onderweg.
     
  4. Winter30

    Winter30 Niet meer actief

    Ja rugtas de laatste tijd ook vaak mee ipv een luiertas.
    En een grote handtas kan ook. Als je de binnenruimte te groot vindt zijn er ook speciale inleggers met vakjes voor in je handtas
     
  5. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Ik gebruik met vier kinderen gewoon m’n handtas. Voor de oudste hoef je toch bijna niets meer mee te nemen?
     
    chicca vindt dit leuk.
  6. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.406
    4.729
    113
    Hier altijd mijn normale handtas.
     
  7. Bob1981

    Bob1981 Fanatiek lid

    7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ik heb de babymoov luiertas, erg groot en past heel veel in
     
  8. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.578
    4.623
    113
    Eeuh wat heb je voor een kind van 3 dan nog nodig?? Ik heb alleen wat rozijntjes en doekjes mee. Als ze nog niet zindelijk zijn een luier (of2). Dat kan in iedere tas.

    Zelfs met een baby de luiertas zelden gebruikt. Alleen verre uitstapjes.
     
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik heb een luiertas van pip studio.
    Lekker groot. :) Maar die gaat alleen mee naar de oppas.

    Als ik op sta, gaan de spullen gewoon in mijn handtas.
    Ga niet zoveel mee sjouwen.
     
  10. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Ik neem mijn gewone tas mee voor eentje van bijna 3 en bijna 1. Als het er niet in past neem ik het ook niet mee.
     
  11. Zohra

    Zohra Fanatiek lid

    20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Ik had een gewone schoudertas als luiertas. Lekker groot en ook goed degelijk. Met luiertassen had ik altijd dat de draagriem los kwam zetten.
    Ik maakte me altijd schuldig aan teveel meenemen, maar dat is vaak toch ook wel van pas gekomen (reserve kleding bij omgegooid glas drinken of sliding door een modderplas, ik noem maar wat:)). En de favoriete knuffel moest natuurlijk ook altijd mee maar mocht gelukkig in de tas, hoera!, maar nam ook alweer de halve tas in.
     

Deel Deze Pagina