Bij de eerste begon het met rugweeen, voor mijn moeder was zoiets helemaal nieuw, ze herkende zoiets van vroeger niet. Nu vraag ik me eigenlijk toch af, moet het altijd beginnen met rugweeen ? Hier heb ik regelmatig last van mijn rug, maar mijn buik is de laatste tijd qua weeen erger. Dus was gewoon nieuwsgierig of rugweeen altijd als eerste moet beginnen ? Of is er iemand die GEEN last van rugweeen heeft gehad ?
bij de eerste geen rugweeen de 2e weet ik niet, dat was een gigantische storm die overal pijn deed en de 3e op het eind wel rugweeen iedere bevalling is anders zeggen ze wel eens
Heb bij alle 2 me kinderen rugweeen gehad en buik en in de benen zaten ze . Hoop dat ik deze keer meer geluk heb dat die rugweeen achter wegen blijven dan is het nog om te doen.
Ik heb met mijn bevalling ook geen rugweeen gehad, alleen buikweeen. Heb weleens gehoord dat je ook weeen in je benen kan hebben en dat dat verschikkelijk veel pijn doet..iemand die weleens gehad of is dat een fabel?
Ik had buik/ beenween,maar zoiezo weinig ween de hele bevalling duurde 3 kwartier haha rugween ken ik dus niet