ja ik heb ook heel veel dorst nu, heb ik altijd al maar nu helemaal, ik drink vooral veel water, sapjes en melk
Ik drink de hele dag alles door elkaar... melk, jus o'range, spa en fruit, chocomel en ga zo maar door.. In het begin dronk ik heel veel ranja ... En voor het eten een glas cola voor de misselijkheid.. *bleg*
Een onderzoek onder 1000 vrouwen in de VS waar meer dan 270 miljoen mensen wonen, noem ik niet erg representatief maar goed, waarom het risico lopen hè? Met onderzoeken is het altijd zo dat het 'bewijzen' altijd gemakkelijker is dan het 'uitsluiten' en uitsluiten is de enige zekere uitkomst. Voor diegene die al cola light dronken: caffeine vrije cola light is heel goed te drinken! (lijkt naar mijn idee precies op cola light) Elle
water, thee, appelsap en als ik echt misselijk ben COLA 8) mijn verloskundige zei dat het vaak komt dat cola tegen misselijkheid Maar dan moet ie echt goed en koud zijn... zwakke koolzuur word ik juuist misselijk van
Hoi! Ik ben ook van de vruchtensappen van de AH! En ik drink veel kruidenthee. Dat is er in allerlei smaakjes en er zit geen cafeine/theeine in. Liefs Olivia
Ik let op dat ik niet meer dan 3 glazen/kopjes cafeine binnenkrijg (cola, koffie of thee). Verder drink ik veel rooibos thee of andere kruidenthee's, karnemelk, optimel etc. voor de calcium, en vruchtensappen. Omdat ik ook niet teveel aan wil komen door de suikers in vruchtensapjes, leng ik ze aan met water! Half sap, half water. Drinkt lekker weg en beter voor de lijn Het is wel even testen met welke sapjes dat het lekkerst is. Een aanrader is bv cranberrysap (niet die lightversie ivm zoetstoffen) met water. Of flevosap met water.
Ik drink vooral sappen, dubbel fris en zo. Ik drink ook liever geen frisdrank, moet ik zo van boeren. Als we op een terrasje zijn drink ik lekker icetea, lekker verfrissend en geen bubbels, maar toch net wat anders dan een saai glas sinas.
Bij de C1000 heb je aanmaaklimonade SLIMPIE zonder suiker en zonder kunstmatige kleurstoffen...ik ben er verslaafd aan! Drink 2 1/2 liter per dag zo erg is het (pies me eigen ook helemaal leeg) Ze zijn nu ook in de aanbieding bij de c1000....2 flessen voor 1.99 heb dus gisteren flink ingeslagen
Karvan Cevitam aardbeiensmaak aanmaaklimo... maar dat heb ik eigenlijk altijd veel gedronken. Toen ik terugkwam uit Engeland had ik wat pint-glazen meegenomen (iets van een halve liter) en daar is er nu nog 1 van heel... beetje siroop en dan veel water... lekkerrrrrr! En met 2-3 van die glazen heb ik mijn anderhalve liter vocht voor die dag weer binnen. Ik houd eigenlijk helemaal niet van zo van frisdranken of vruchtensapjes, ik vind het al snel te zoet.
ik drink sapjes van AH.en water. wat ook lekker is fruitmania van sisi gemaakt van zuivel bronwater en yogurt.hmmmm lekker