Ik wil mijn zoontje wat vaker melkproducten geven aangezien hij alleen s'avonds en s'morgens wat warme melk krijgt. Dit is naar mijn gevoel een beetje weinig voor een ventje van anderhalf (of valt dit wel mee?). Nu is het zo dat hij overdag geen melk wil, niet warm en ook niet koud, en dus wil ik hem wat anders geven in die trant. Yogi etc. vind hij wel lekker maar dat vind ik nou weer niet zo'n succes om dat iedere dag te geven aangezien hier zoveel suiker in zit. Hebben jullie nog andere ideetjes qua melkproducten waar niet zo gigantisch veel suiker in zit en wat mijn zoontje dus dagelijks zou kunnen drinken?
hij hoeft maar aan 300 cc zuivel te komen en daar valt dan alles onder, dus ik weet niet hoeveel hij drinkt per keer, maar als dat 100 cc is, dan is een paar plakjes kaas erbij al voldoende.
Moet hij het perse drinken?? Anders misschien een danoontje?? volgens mij (maar weet het niet zeker) zit hier niet zoveel suiker in!
Oh echt? Ik weet niet hoe ik erbij kom, maar ik was er van overtuigd dat kleine kindjes veel meer melk etc moesten drinken. Maar aan die 300cc komt hij zeker wel. En een danoontje en kaas krijgt hij ook