Alleen alcohol.. en zelfs dat is alweer een tijdje geleden.. (om precies te zijn vrijdag 13 mei 2011, is het erg als je dat weet?)
jointje was wel lachen.en 1 keer met hasj nou voelde me heel zwaar dus die nooit meer, xtc nooit een hele want vaak wilde die wel eens verkeerd vallen. Meestal een puntje dat was voor mij meer dan genoeg. En alcohol. Dit alles ben ik vanaf 12 mei 2005 gestopt.(net 18) Heb daarna misschien 1 glas alcohol gedronken want dat was meestal een vergissing rum cola en cola en dan kreeg ik dus de verkeerde oeps. Maarmis het niet en het is net zo gezelli met een cola alleen word je vaak raar aan gekeken durf het ook niet meer, Bang dat het verkeerd valt
ik heb een paar keer flink "gezopen" (grenzen stellen) en toen was het niet leuk meer, drugs eigenlijk nooit vind het altijd zo triest die mensen die het gebruikten in mijn groepje dat ik de behoefte niet heb gehad, wel als een ketter gerookt maar toen ik volwassen werd zag ik hoe dom dat was dus ook gestopt..
Alcohol Wiet, hasj Paddo's XTC LSD Ketamine Speed Cocaïne Maar dat is alweer haast 10 jaar geleden. Gestopt op mijn 17e grotendeels en 18e met alles. Toen ook geen druppel alcohol meer op.
Vroeger heel soms wiet of hasj, en ook regelmatig alcohol. Ook wel eens wat te veel Maar dat was altijd vrij onschuldig. En 1 keer cocaine. Denk dat ik toen een jaar of 19 was, en een vriendin van mij had het van haar huisgenoot. We waren wel nieuwsgierig en hebben toen beide cocaine gesnoven. We zijn ook niet weg geweest toen, gewoon bij haar thuis met een filmpje. Maar ik voelde er niks van, alleen dat ik geen gevoel meer in mijn voortanden had Mijn vriendin begon te praten, en is een paar uur later pas daarmee gestopt toen we gingen slapen. En eigenlijk vind ik het zo stom dat ik dat heb gedaan. Ik snap er nu echt niks meer van. Zou het echt nooit weer proberen zulke dingen. Cocaine vind ik echt veel te ver gaan, en ik schaam me er eigenlijk ook wel voor. Ik zou het dus ook niet snel aan bekenden vertellen.
misschien een rare vraag maar ik heb dus zelf nooit wat aangeraakt en had ook geen vrienden die daar mee experimenteerde, maar ik dacht altijd als je een keer probeerd ben je gelijk verslaafd? of zie ik dat helemaal verkeerd? verschild dat per persoon?
dat verschilt natuurlijk wel per persoon, de ene kan het prima recreatief gebruiken en als je er gevoelig voor bent wil je meer het is niet zo dat je meteen al spuitend en slikkend door het leven gaat haha (gelukkig maar)
Nee dan ben je zeker niet verslaafd, ik heb best een hele tijd weekends wel gebruikt. Zondag flink slapen en daarna weer een normale werk week. Ben er nooit verslaafd aan geweest.
haha, nou dan ben ik dus een cokejunkie Nee zo werkt het niet. Je raakt er aan verslaafd, maar je bent pas verslaafd als je het op een regelmatige basis gebruikt en je er niet meer zonder kunt.
maar er zijn toch ook veel mensen die na de eerste keer niet meer zonder kunnen? hadden jullie dan niet de angst dat je er verslaafd aan zou kunnen raken? ik heb zelf nooit geexpirimenteerd door die angst?
Ik heb ook een aantal jaar aardig geexpirimenteerd kan ik zonder schaamte zeggen Alcohol, wiet, coke, speed, pillen, paddo's Sinds ik mijn man (opnieuw) heb leren kennen ben ik echt overal van genezen en was ik echt toe aan een relaxt rustig leven
Ik heb een paar keer een jointje gerookt. Toen ik dacht HAHAHA dat ik dood zou gaan op dat moment pfff heb ik het ook nooit meer gedaan. Drink welis alcohol een bacotje op verjaardag of feestje nu niet meer omdat we bezig zijn met ons 4de wondertje!!!