Wat voor drugs heb je wel eens gebruikt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Michelle89, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat voor drugs heb je wel eens gebruikt?

1. Alcohol

2. Cannabis

3. XTC

4. Speed

5. Cocaine

6. GHB

7. Paddo's

8. LSD

9. Ketamine

10. Anders, namelijk ....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Alcohol, wiet, hasj, xtc, cocaïne, ghb, lsd, paddo's.
    Het heeft hele leuke avondjes en ervaringen opgeleverd :D

Nu ben ik heel braaf. Het enige dat ik doe is af en toe een sigaretje (ik doe een maand met 1 pakje), en 1 wijntje op vrijdagavond. Maar als ik nu geen kind had zou ik nog steeds af en toe wel de bloemetjes buitenzetten denk ik.

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.511
    36.472
    113
    Alcohol drink ik wel eens en ik heb 1 keer een jointje geprobeerd, gatverdamme (maar rook dan ook niet) en ik merkte er niets van, werd alleen sloom. Niets aan. De rest probeer ik echt niet en ook mijn man heeft nooit meer dan een jointje gerookt (misschien 3/4 keer).

3. Onder water

Onder water Niet meer actief

2 keer wat hijsjes van wiet en idem met hasj. Verschrikkelijke ervaring gehad van wiet en noooit meer wat aangeraakt. Ik ben nogal een gevoelig typje die graag diep nadenkt over onderwerpen. Dat + wiet is voor mij geen succes!

4. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Heb ooit via de waterpijp wiet geprobeerd, maar ik moest zo hoesten en werd gelijk benauwd dus heb het maar gelaten :') XD
    Verder alleen alcohol eigenlijk. En alleen toen ik 17 was goed aangeschoten, daarna nooit meer zoveel gedronken..

5. Wareliefde21

10 nov 2011
    86
    0
    0
    Ik heb wel eens geblowd en gedronken, verder ben ik altijd al anti drugs geweest. Vind het maar kansloos. En tegenwoordig drink ik ook geen druppel alcohol meer, en blowen doe ik al helemaal niet.

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oooh ik ook 1x...nooit weer!!! Ik dacht dat ik dood ging, wat een naar spul is dat zeg! Moet er wel bij zeggen dat ik toen ook een breezer op had, dus misschien een niet zo'n goede combi ;)
    Maar ik zag allemaal dingen die er niet waren en daar was ik me ook bewust van...
    Ik durfde niet te slapen, omdat ik dacht dat ik dood ging. Toen heeft mijn toenmalige vriend mijn in zijn armen genomen en in een hoekje van de kamer gaan zitten en zo ben ik in slaap gevallen. Mijn ex zei ook: als je toen niet in slaap was gevallen waren we naar het ziekenhuis gegaan..zo was ik aan het trippen! Vreselijk!!!

7. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    de eerste 5 en de laatste van de poll.. kon er maar 1 invullen..

8. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Hier t zelfde van mn 21ste tot mn euh 24 geloof ik even flink gefeest ;) Was leuk toen maar nu hoeft t niet meer....

9. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Wiet en hasj weleens :)

10. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik heb erg veel geblowd, 2 á 3 joints op een dag. Het liefste wiet maar soms ook hasj. Dat was van mijn 15e tot 21e. Daarna werd ik gek van het stoned zijn. Ik werd er zo lamlendig van dus zomaar opeens gestopt.
    Ook heb ik speedpilletjes en mdmapilletjes geprobeerd maar dat is niks voor mij.
    Alcohol ook veel genuttigd maar ook 'vroeger'.
    Nu doe ik al meer dan een jaar niks meer, niet blowen,roken,drinken.

edit; mijn partner drinkt en blowt af en toe, niet vaak. Vroeger gebruikte hij heel vaak cocaïne. Ook blowde en dronk hij toen elke dag.

11. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Heeft er hier nou niemand ketamine geprobeerd? :D

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik weet nog niet eens wat ketamine is..
    Ook Lsd niet trouwens, maar ik denk niet dat ik daar heel rouwig om ben. ;)

Maar ik heb alleen 'maar' alcohol gebruikt, en nu nog soms.
    Drugs heb ik altijd eng gevonden, en bovendien was er niemand in mijn omgeving die dat gebruikte.
    Dus ik ook niet, en zie het nut er ook niet van.

13. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Wiet, Hasj, paddo's en ja alcohol. Maar dat reken ik toch niet helemaal mee.

Iik vond trouwens een joint met wiet (white widow) EN hasj (royal dutch) het aller lekkerst. :p

14. Within

Within Niet meer actief

Alcohol tot een paar maanden geleden zeer regelmatig gebruikt, toch wel wekelijks.
    En 2x wiet, in spacecake. De eerste keer een slechte trip gehad, wilde nooit meer maar toch de 2e keer nog gedaan en wel een goede ervaring mee gehad.

Nu mag ik geen alcohol meer vanwege medicatie en ik mis het niet eigenlijk.

15. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Alleen alcohol,kan zo genieten van een glaasje wijn in het weekend!!

16. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja ik wel, vond dat ook de ' leukste ' drugs die ik gebruikt heb

17. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Ik heb 1 keer een joint gerookt, en 1 keer wiet met een waterpijp. Beide keren gezellig met een vriendin en we hebben de grootste lol gehad samen. Zou het zo weer doen.
    Heb ook jaren gerookt. Vind ik in feite ook een soort van drug. Is net zo verslavend als de pest. Ben blij dat ik daar af ben.
    Verder alcohol. Heb me nooit echt de pleuris gezopen (behalve toen ik 25 werd, dat heb ik uitgebreid gevierd....:)). De laatste paar jaar kan ik genieten van een glaasje wijn in het weekend, maar meer ook niet.

Sinds ik gestopt ben met de pil (begin februari 2012) drink ik niets meer. Mis het eigenlijk ook niet.

18. Kruimelmuis

Kruimelmuis Bekend lid

4 jun 2011
    672
    28
    28
    Vrouw
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen
    Alcohol Ja, vaker
    Cannabis Ja, veel vaker
    XTC Ja, 10x ofzo
    Speed Ja, 10x ofzo
    Cocaine Ja, 2x
    GHB Ja, 2x
    Paddo's Ja, 2x
    LSD Nee, nooit van plan geweest
    Ketamine Nee, ken ik niet

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Alcohol maar met mijn 39 jaar minder dan de gemiddelde 16 jarige tot de dag van vandaag.. hahaha.. drink eigenlijk nooit.

Cannabis... een keer of 5 in het totaal.

20. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    alcohol , cannabis , speed, xtc

ik was 16 ofzo!!

Deel Deze Pagina