Dag dames, ik ben aan het rondkijken voor een fietstoeltje voor voorop mijn fiets. ben erg benieuwd welke jullie hebben en hoe het bevalt..? Liefs Terra
Wij hadden de bobike, die was goed. Makkelijk om te wisselen met mijn mans fiets (met extra bevestiging op zijn fiets), wel met windscherm trouwens, tegen de vliegjes Jochie heeft er tot 15 kilo ingezeten, en zat er als baby ook al goed in.
wij hebben een polisport bilby. hij is heel erg goed werkt ook met een adapter en is makelijk op 2 fietsen te plaatsen. en veeel goedkoper als de bobike en mgm.polisport staan bekent voor de atributen voor de fietscross Polisport voorzitje Bilby zwart [KP863260] - €33,50 : Fietsonline.com hier kun je hem kopen en een extra addapter is 11 euro ik zweer erbij fynn van ons zit er goed in. in een bobike zat hij voor geen meter
Ik heb de zitje van Yepp...nu zit alleen het voorstoeltje erop en hij bevalt erg goed! Ook makkelijk op een andere fiets te zetten en ik vind het makkelijk dat ze je zitjes/kussentjes er niet uit kunnen pikken. Ook zit het met een slotje vast en kan niet iemand zomaar je stoeltje meenemen (weet niet of dat bij andere ook zo is) De fietsenmaker had het achterzitje ook al gemonteerd..maar omdat we die nog niet nodig hebben heb ik die er weer afgehaald. Er zit een soort beugel op...dus ik kan hem er zo opklikken. Dat is met allebei de stoeltjes...ook makkelijk dus als je ze niet altijd nodig hebt! Ow en errug makkelijk schoon te houden!
hier een bobike mini gebruikt, en inmiddels hebben we de bobike maxi en junior in gebruik....makkelijk om te zetten op een andere fiets....
@Terra...die slaaprol heb ik niet...Ik verwacht niet dat Finn in slaap valt tijdens het fietsen. Maar die is er dacht ik echt voor dat ze daar hun hoofdje opleggen als ze toevallig in slaap vallen. Hier een ventje die in de kinderwagen al niet eens gaat slapen...dus op de fiets denk ik het ook niet! Hihi!