Ik vind deze dus echt heel tof he.. Is t een betrouwbare site?? Edit** dit is one size haha. Naar mijn mening alleen geschikt voor dames met maat 34. Ik draag 44 haha. Maar zoiets zoek ik onegeveer ja..
Zou ik ook doen. Met de klachten die je hebt zou ik het jezelf niet te moeilijk maken. En ballerina's vind ik ook niks hoor.
Oh helemaal niet op gelet haha. Ja de site is betrouwbaar, ik heb er wel eens wat gekocht. Mocht ik iets tegen komen wat erop lijkt dan plaats ik het!
Mijn advies heb je misschien niets aan . Maar Ik zou gaan voor een leuke nette broek met fleurig truitje en/ of cobertje en dan de enkellaarsjes aan doen die je hebt. Op bruiloften waar ik kom dragen meer vrouwen zoiets. Ze komen echt niet allemaal in jurkjes hoor
Op deze site hebben deze ook +size https://www.lotsofgoodies.nl/plus-size-basic-long-sleeve-dress-kobalt-plus-size.html
Ik zou een paar nette schoenen kopen voor zowel onder een jurkje als onder een jeans, deze zien er bijvoorbeeld netjes uit naar mijn idee: https://www.assem.nl/schoenen/damesschoenen/booties/evaluna/zwart/4258/1740.1.121389/ Wel boven budget, maar hier kan je nog veel aan hebben na de bruiloft. Een jurkje van 80 euro, afgestemd op makkelijke schoenen en deze dag niet. Als je daar nog een jurkje bij zoekt kan ik je de jurkjes van La dress model Caroline aanraden. Ze worden ook veel aangeboden op Marktplaats. Ik heb misschien nog een lila kleurige in jouw maat die ik enkele keren gedragen heb, maar de kleur staat mij niet zo. Laat maar weten of je interesse hebt.
Staat ook one size bij. Ik heb al gave jurken gevonden op bonprix. Nu nog 'ff' kiezen en dan kijken of mn schoenen eronder kunnen. Anders misschien kijken naar lage hakken waar ik wel op kan lopen. Ik zit al anderhalf jaar met dit probleem, ik denk dat t nog wel even duurt...
Klopt maar ze hebben veel jurken in 2 maten. De gewone maat one size en de plus size one size. Als je op de site kijkt heb je een hele map met plus size jurken.
Ik ben nu vooral heel erg benieuwd naar wat voor spannends er op de linkerkant van de foto stond En leuk zo. Dacht dat het geen gezicht zou zijn, die platte enkellaarsjes onder een jurkje. Maar toch wel tof. Edit: oh, ik zie nu dat het benen zijn, op het bed
Ik vind het geen mooi/geschikt jurk voor op een bruiloft. Zou ook voor een iets langere jurk gaan, vind ik vaak stijlvoller staan
Haha dat is mn man hahahaha, alleen die trok gekke bekken, want deze foto ging eerst naar mn beste vriendin Dus die moest er maar ff af met zn pretletter hoofd
Ik vind het geen geschikte outfit voor een bruiloft. Al moet ik wel zeggen dat die schoenen onder het jurkje me toch meevallen.
Ik heb zelf niet perse iets tegen zwart. Persoonlijk vind ik dit jurkje niet gekleed genoeg voor een bruiloft. Meer iets voor een avondje op stap.