Wat voor een jurk boven een van deze schoenen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 9 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.026
    1.041
    113
    Ik zou voor een iets langer model gaan. Vind hem vrij kort. Daarnaast zou ik er een jasje of iets overheen doen, dat staat wat gekleder :thumup:

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik hou niet van jasjes en colbertjes. Dus dat word m niet ;)

Hij is idd niet lang, maar ook niet heel kort. Ik vond m in het echt prima ogen.
    Ik denk er nog ff over, maar denk wel dat deze hem word ;)

3. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.559
    667
    113
    Ik vind zwart prima kunnen voor een bruiloft, alleen vind ik dit jurkje er niet geschikt voor.

Dit is echt niet om naar te doen, maar ik vind hem niet mooi bij je staan. Het doet je figuur weinig goeds.

4. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    De schoenen uit je beginpost kunnen prima onder een jurkje. Maar vind eerlijk gezegd het jurkje dat je nu hebt gekozen niet echt leuk. Het is gewoon een jurkje, maar weinig speciaals (sorry!). Ook vind ik dat hij je niet onwijs mooi staat. Zelf schreef je dat je een model wilde wat onder je borst wijder wordt. Dat is dit niet?

Zelf slaag ik vaak bij Vero Moda voor jurken. Hebben ontzettend veel keuze en ook leuke prijzen: https://www.veromoda.com/nl/nl/vm/shop-per-categorie/jurken/feestjurken/

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik vind hem juist wel mooi staan :)

En als ik idd iets nieuws zou kopen zou ik een ander model kiezen, omdat ik die nog niet heb. Deze heb ik al en vind ik mooi :)

Kan ik die 80 euro in mn zak houden ;)

6. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Het is absoluut geen jurkje voor nu. Zou dit aantrekken op een hele zomerse dag. Echt niet geschikt voor een bruiloft in oktober. Voor minder dan 80 euro kan je slagen voor een jurk en schoenen.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Bedankt voor jullie input ladies!

8. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113

Het is zeker een leuke jurk. mag ik vragen wat voor maat jij hebt?

9. fafa

fafa Niet meer actief

Wat zijn jullie streng allemaal.

Ja, het is een vrij simpel jurkje, maar dat geeft toch niet?

Ik zou als bruid niet willen dat mn gasten veel geld uitgaven om speciaal voor mij kleding te kopen, zeker niet als ik ze niet zo heel goed zou kennen.
    Het enige dat ik zou willen is dat mensen iets aantrokken waar ze zich comfortabel en feestelijk in voelen. :)

Dus ik zou lekker gaan voor een jurkje waarin jij je zeker weten prettig voelt.

Kristientje, MiaMaria en Bubblez vinden dit leuk.
  10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.954
    113
    Gewoon dragen waar jij je prettig en mooi in voelt en als dit het is, lekker doen! Ok, het ziet er niet heel glamorous uit maar wel netjes. Lengte vind ik ook niet heel schokkend.
    Kan prima voor op een bruiloft van mensen die niet zo heel dicht bij je staan.
    Heb ze weleens anders gezien op een bruiloft in bv een versleten spijkerbroek, bouwvakker blouse en kapotte gympen. Dan kan dit prima! Veel plezier alvast:)

Bubblez vindt dit leuk.
  11. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Normaal heb ik altijd de s maat maar ik ben nu 7 weken geleden bevallen dus heb een genomen om m'n buikje te verbloemen. Hij plooit namelijk bij je buik dus dat is handig. Zit goed en lekker en komt tot boven m'n knie (ik ben 1.76)

12. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh hij werd afgekeurd om de glamour joh? Muhahahah nouja dan was geen enkel jurkje van mij goedgekeurd denk ik. Ik heb zeer weinig glamour in mn kast ;) zoiets zou ik ook niet kopen ;)

Ik heb besloten "gewoon" mn saaie zwarte jurkje aan te doen. Aan mooi in model en een make upje op en klaar. Schoenen denk ik de laarsjes, tenzij ik iets leuks kan vinden in de stad.

Als het nou mn beste vriendin was, dan zou ik gaan shoppen. Maar in dit geval, ik heb die mensen 1 keer 5 minuten gezien. Dus ja, staan niet heel dichtbij. Ik vind daarbij dit jurkje prima. Bedankt allemaal!

MiaMaria vindt dit leuk.
  14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Het jurkjw vind ik überhaupt cool; daar ga ik deze week even naar kijken, dankjewel!

Die schoenen krijg je mij niet in haha. Maar ook hiervoor bedankt!

15. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Is maar een voorbeeldje haha. Maar gewoon simpele laarsje zonder hak kan ook netjes zijn.

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik snapte hem haha.
    Ik vind die ik heb leuk, dus hopelijk vind ik daar wat bij :) die jurk is mooi, gauw gaan kijken dus :)

17. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Dank je! Ik ga er 2 bestellen.

@Bubblez excuus voor het kapen van je topic.
    enne lekker bij je eigen stijl blijven.(voeg ik toch iets nuttigs toe :p)

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Haha geen probleem!

19. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Moe dus staan ik heb een M genomen haha

20. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.867
    3.503
    113