Wat voor een jurk boven een van deze schoenen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 9 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik was voor een jurkje gegaan wat rond de boezem/taille strak zit en dan wijd naar beneden valt.
    Daar kreeg ik heel veel positieve reacties op toen ik nog een maatje groter had.
    Die jurkjes waren dan gewoon heel basic, 15 euro bij de h&m of HEMA.
    En dan afmaken met een fleurige vestje ofzo.

Wel knap dat je zo zeker bent over dit jurkje. Fijn dat je je er gewoon goed in voelt, dat is het belangrijkste natuurlijk.
    Ik had er dan nog wel een vestje overheen gedaan voor wat kleur. Bovendien lijkt het me best koud in oktober...

Marchella en Bubblez vinden dit leuk.
  2. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Ik vind dat het belangrijk is dat jij je er goed in voelt. Als dat zo is met deze jurk, dan zou ik m aan doen :) Veel plezier op de bruiloft

Bubblez vindt dit leuk.
  3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Zo dat klinkt alsof je zegt "knap dat je je met zo'n vet lijf zo goed voelt in dat jurkje rolmops"

Nou nou nou. Bedankt ;)

4. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik vind dat zwart prima kan joh! Persoonlijk zal ik alleen wel een dikkere panty eronder doen. Deze vind ik te dun, waardoor je veel huid erdoorheen zit. Dat maakt normaal geen fluit uit, maar met de combinatie van het zwarte jurkje en laarsjes vind ik het contrast te groot.
    Verder misschien iets van een tasje in de kleur van je laarsjes, of niet.. ik ben zo'n muts dat alles terug moet komen, maar dat hoeft natuurlijk niet haha!

5. Ballon

Ballon Niet meer actief

Nou.. heel eerlijk.. ik zal hem niet aantrekken, ik voel me daar helemaal niet prettig in. Misschien bedoelt ze gewoon: Fijn dat je iets hebt gevonden waar je er leuk in uit ziet en je prettig in voelt :)

Ysabella vindt dit leuk.
  6. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Je opent zelf een speciaal topic op een forum voor advies. Dus blijkbaar was het toch niet zo gewoon/makkelijk voor je zoals je nu opeens doet voorkomen. Maar je moet doen waar je jezelf goed in voelt! Succes en hopelijk is het een leuke dag!

Ysabella vindt dit leuk.
  7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat klopt. Alleen moet je persee dan alles doen wat een ander hier vervolgens zegt? Nee he ;)

Ik bepaal dat altijd nog zelf. Ik was in de overtuiging dat er niks bij zat wat mij aan stond, dus ik vroeg om tips. Daar heb ik zeker wat van opgestoken, zelfs leuke jurken voor als mn figuur straks weer wat strakker is ;) alleen niet voor nu.

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Deze panty is grijs/zwart. En er komen nog wel accecoires bij hoor, dit was puur een foto om de jurk met de laarsen te bekijken. Niet dat ik zo ga. Ik had namelijk ook die dag geklust, rook naar zweet en had nog troep in mn haar.

Als we naar een bruiloft gaan doe ik wel iets beter mn best.

Tevens; de jurk is van een dikke zware stof. En we zijn alleen bij het feest savonds, dus warm genoeg :)

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

MiaMaria en Bubblez vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina