Wat voor een luiertas?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Madelon84, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik heb een weekender van Oilily gekocht! Hij is paars, helemaal leuk. Als manlief hem niet wil gebruiken zorgt hij maar voor zijn eigen tas hoor, dan pakt hij maar zijn rugtas ofzo. (Maar ik heb hem nog niet horen klagen!)

2. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb ook een blauwe met bloemetjes van de Kruidvat geloof 13 euro en ook gewoon leuk voor meisjes

3. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Wij ebben de weekendtas van Pip gekocht. Ze haden hem in aqau en in het roze. We hebben de Aqua genomen omdat onze kinderwagen ook die kleur heeft. ;)

4. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    wij krijgen een meisje, en de wagen ( bugaboo ) heeft een roze aanvullende bekleding en parasol en idd ook een roze luier tas van oillily, als de papa er mee loopt heeft ie pech hihi, maar uit ervaring weet ik dat hij zelden achter de wagen loopt.......was bij de oudste iig wel zo....als ik weer een jongen had gekregen had ik denk ik geen roze luier tas genomen ook al ben ik de gene die er het meest mee zou lopen

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    mijn man heeft die van de hema, maar vind het een onding. een slappe tas waar je niks in terug vind omdat ie zo donker is.

ik heb nu eentje van de kruidvat, een knalrode met print voor 13 euro.

ik ben aan het sparen voor een tas van ju ju be, maar die is niet zo goedkoop, 150 euro.

6. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik had al een ontzettend gave Oilily-luiertas gekocht, die kon ik écht niet aan me voorbij laten gaan.

vriend boeit het niet zo, maar bij onze wagen zat de tas die daarbij hoorde (Quinny papillon) en die gaat hij nu gebruiken.

dus: mama een meisjes-tas (alhoewel, de ondergrond is neutraal bruin) en papa de bijbhorende wagen-tas.

we krijgen trouwens een jongen, maar vond dat niet belangrijk voor de tas: ik moet er immers mee lopen, en ik ben en blijf een meisje!

7. Krul

Krul Lid

4 dec 2008
    69
    0
    0
    Juf
    Zeeland
    Ik heb een Kipling, een zwarte en ik vind het ideaal. Een vak is meteen ook een soort van verschoonkussentje.
    Hij kostte 79 euro volgens mij.

8. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hihi, ik zie dat het niet eens zo'n gekke gedachte van mij is, om er 1 voor de mama en 1 voor de papa aan te schaffen! het lijkt me idd wel steeds een gedoe om alles over te hevelen.
    maar wat iemand anders ook zei: de mama loopt er toch meestal mee, en mijn vent doet echt niet moeilijk (hoop ik) als ie m een keer mee moet nemen.
    heeft iemand ervaring met de diaper dude? is die fijn?

9. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Wij hebben gewoon een schoudertas gekocht die je ook als laptoptas kan gebruiken, een legergroene khodi. Ik wilde er namelijk inderdaad ook een die mijn vriend kan gebruiken en die hierna ook nog te gebruiken is voor andere dingen. Dat we een jongen hebben, speelt ook mee.
    Zelf had ik liever een hele mooie leren gehad, maar die zijn zo verschrikkelijk duur, en ik begreep ook dat je hem niet zo verschrikkelijk lang gebruikt, dus dat vond ik nogal zonde van het geld.

10. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik neig ook erg naar Oilily tassen, lekker vrolijk! Heb er alleen nog niet speciaal naar gekeken nu. Zijn dit dan "gewone" tassen, of heb je ze echt als luiertas? Meiden die er een van Oilily hebben; hebben jullie een fotootje ervan?

Mijn vriend heeft al verklaard dat hij daar "dus echt niet mee gaat lopen" :eek: . Omdat hij ook een papadag heeft straks, zal hij ook wel wat tijd met luiertas op pad zijn. Van mij mag hij lekker zijn eigen tas kopen, een zwarte ofzo (past ook wel mooi bij onze Bugaboo, die donkergrijs met off-white is). Ik vind die tassen van Wallaboo ook wel mooi (www.wallaboo.nl). Heeft iemand deze?

Liefs Monique

11. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Wij hebben een aqua-legergroene tas van little company (zgan) op de kop getikt via marktplaats. Deze vonden we allebei leuk. Ik ben zelf ook niet zo van de roze bloemetjes.
    De kinder/wandelwagen die wij hebben is ook aqua-blauw, daar past ie dus mooi bij. En wij hebben nog geen idee of het een jongetje of een meisje wordt, wij vinden blauw gewoon mooi.

12. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    https://www.kleertjes.com/?page=browse&af[m]=271&af[t]=13&fs[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[t]=0&fs[m]=1&p=2

op deze site staan allemaal olily tassen, de meeste afgeprijst! Ik heb de gene op het eerste plaatje...heb hem stiekum al als weekendtas gebruikt voor mijzelf ;) ;) ;) en ga dat ook doen als ik hem stakjes niet meer nodig heb als luiertas

13. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Dankje voor de goeie tip! Ik was op deze site al babykleertjes aan het shoppen, maar had met m'n suffe neus niet gezien dat ze ook tassen hadden.. Heb gelijk de roze besteld, helemaal geweldig! Oilily tassen vind ik sowieso altijd erg goed van kwaliteit, heb van mezelf al een aantal weekendtassen. Ben benieuwd wat m'n vriend ervan vindt haha!

Ze hebben op kleertjes.com ook super kleertjes vind ik, en ik hoorde dat je met een bon uit de krant nu 15% korting op alles kreeg. Ik heb ook wat dingen besteld uit de zomercollectie van 2008, hartstikke leuke dingen voor de halve prijs!

Liefs Monique
    en misschien kom ik je nog eens tegen met dezelfde luiertas :)

14. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    Ik had een hele mooie jujube tas. Erg mooie prints en kleuren en hij was zo handig, met een boel vakjes en een apart tasje voor je eigen spulletjes en apart uitneembaar tasje voor vieze kleertjes, wat ook nog eens reukvrij was. (Hij is wel erg prijzig.) Jammer genoeg is hij in de sloot terecht gekomen en helemaal verpest... :(
    http://www.ju-ju-be.nl/

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.090
    3.874
    113
    http://www.bellebelly.nl/ (zie outlet luiertassen)

Ik heb deze zo'n 2 jaar geleden besteld, was toen 16 Euro, nu blijkbaar ietsje meer. Het is dezelfde tas als van One Tree Hill, alleen dan stukken goedkoper. Kwalitatief ook prima en vol handige (isolatie)vakjes en zakjes.
    Bij ons is dat deel wat roze is, alleen van een ander patroontje, streepjes in zandkleur, oranje, roze etc., dus aardig unisex. We zijn er erg blij mee en gebruiken hem trouwens nog steeds. Hij gaat gewoon over naar de volgende baby.

16. Niet meer actief

Ik heb een grote oililytas, roze uiteraard haha. Vond die echte luiertassen echt niet leuk en in verhouding ook vreselijk duur. Dan maar een leuke, dure tas. Weet niet of deze minder praktisch is, er zitten misschien wat minder vakken in, maar deze gebruik ik toch niet. Ik heb er in ieder geval geen spijt van.
    Mijn man loopt er ook gewoon mee, hij vindt het niet erg dat de tas knalroze met bloemen is haha. We hebben toch een meid, zegt ie dan :)

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

wij hebben 2 luiertassen een voor papa en 1 voor mama. van baby moov

18. saskiadebeer

21 dec 2008
    8
    0
    0
    Ik zou zeggen; lekker doen wat je zelf wil!
    Ik ben op zoek naar een mooie oilily tas want die vind ik erg mooi. Ik weet niet of ik die ook zou nemen als ik een jongen zou krijgen maar denk eigenlijk van wel.
    Bij Ici Paris zag ik een nieuwe collectie van oilily. Een van de grotere tassen ga ik denk ik kopen voor luiertas. Hij is er niet speciaal voor bedoeld maar volgens mij prima. Verschoningsmatje kun je los kopen, zag ik gister in nieuwe folder van de prenatal... handig dus!
    Mijn vriend is niet zo moeilijk, dus volgens mij gaat ie wel met een mooie bloemetjes tas lopen.
    En anders kregen we ook een tas gratis bij kraampakket van de VGZ, dus dan kan hij die ook meenemen.

Als ik een vriend zou hebben die niet met een 'vrouwen' tas zou willen lopen, zou ik een goedkopere voor hem kopen. Bijv. die van hema.

Persoonlijk vind ik het niet erg om 100 euro ofzo uit te geven aan een luiertas. Je gebruikt hem tenslotte elke dag en overal waar je heen gaat, gaat die tas mee.
    Maar.... ieder zijn eigen mogelijkheden natuurlijk!

Succes met je keuze!

19. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

doen jullie eigenlijk ook jullie eigen spullen in de luiertas of heb je nog los je handtas? en degene met 2 tassen, loop je dan niet de hele tijd over te hevelen?

20. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    in mijn oude luiertas, de jujube, zat een apart vak voor mama's spullen. Dus had ik maar 1 tas, maar die is dus helaas in de sloot terecht gekomen, ik heb nu dus een andere en daar is helaas geen plek voor mama's spullen... Loop nu dus met 2 tassen... :(

Deel Deze Pagina