ervaringen Quinny FreeStyle 4 wandelwagen ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door cyntje78, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hallo allemaal!

Wie heeft er ervaringen met de Quinny Freestyle 4 wandelwagen?
    Ik kan deze nl via marktplaats overnemen helemaal compleet met reiswieg en maxi cosi voor 175,-

Vertel, vertel!

Groetjes Cynthia

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Is een goede wagen. Is wel een wat oudere wagen en ze hebben niet allemaal zwenkwielen aan de voorkant, dat kan lastig zijn met rijden kwa wendbaarheid. En met de Maxi Cosi (ik ga er van uit dan je de autostoel bedoeld) moet je oppassen. Kijk hoe oud de MC is, is hij ouder als 5 jaar is het niet aan te raden want er kunnen kleine haarscheurtjes zijn ontstaan die je niet altijd kunt zien. En je weet natuurlijk ook niet of er een ongeluk mee is gebeurd, want dan word het helemaal een risico. Wanneer je hem gaat kopen, zorg dan altijd dat alle boekjes erbij zitten.

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Jewe... dank je wel voor het antwoord!

De wagen heeft iig zwenkwieltjes!
    Over de maxi cosi zal ik het een ent ander navragen...

Ik wil zo graag mijn zus hiervoor bellen, maar ik wil de verassing nog bewaren ;)

Groetjes Cynthia

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Groot gelijk. En genoeg meiden hier met advies die kunnen helpen.

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hoi ik heb ook een freestyl 4-wieler, alleen dan met de vier vaste wielen. Ik vind het ideaal, net wat je lekker vind lopen.
    Als hij nog in goeie staat is en alles zit erbij ,voetenzak, regenhoezen enz. dan vind ik het een mooie prijs. Even goed neuzen misschien kan het nog voordeliger. ;)

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik heb hem en ben er zeer blij mee. Ik heb de Freestyle 4XL omdat ik nogal lang ben. Mijn wielen zwenken niet, maar sturen wel mee. Ik vind het een zeer stabiele, robuuste wagen. Ik zou niet anders willen.

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik heb hem ook op marktplaats gekocht.. super hoor en je kunt hem echt klein opvouwen voor in de achterbak

gr jose

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    De 22ste gaan we hem ophalen!

Erg vroeg, ik weet het, maar ik kon hem niet aan mijn neus voorbij laten gaan :oops: Hij kan voorlopig op de zolder achter de schuifwanden. Heeft mijn mannetje de laatste weken niet voor niets zo goed verbouwd daar :D

Hij is helemaal compleet met regenkap, vliegengaas enz enz.... én rood van kleur. Dus een vrolijk kleurtje wat voor jongens en meisjes kan.

Groetjes Cynthia

9. Esma79

Esma79 Lid

26 jul 2008
    87
    0
    0
    't is een echte aanrader. Ik had een driewieler en ik heb hierna een
    quinny freestyle 4, omdat het een stabiele kinderwagen is.
    Je kan veel boodschappen in kwijt, ideaal!

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Och ik was ook zes weken zwanger toen ik er eentje in absolute nieuwstaat op kon halen. Dat was met mijn zoontje. De 'nieuwe' baby kan er nu ook mooi in. Ik vind het echt een hele robuuste fijne wagen. Makkelijk in gebruik ook wat betreft het stoeltje erop zetten etc. En niet heel onbelangrijk: De buggyseat kan helemaal plat en je kunt hem voor- en achteruit zetten. Hier echt een hele tevreden gebruiker. (Ook nu met mijn zwaardere zoontje nog heel veel plezier ervan...)

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Oh bij mij kan hij maar 1 kant op zal wel een ouder model zijn die ik heb.

12. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Ik heb hem ook, helemaal compleet gekocht van MP voor 100 euro.
    Het is een super stabiele wagen, misschein soms wat lomp, maar dat stoort niet.

Buggyinzet kan bij mij beide kanten op.

De maxi-cosi hebben we wel nieuwgekocht, omdat de cosi die erbij zat een ouder type was..

Ik ben er zeer tevreden over !

Deel Deze Pagina