n.a.v het topic over vakanties, zijn er nog meer meiden die niet met vakantie gaan dit jaar? Bij ons zal het er niet in zitten, we hebben er gewoon geen geld voor. Gewoon vakantie houden waarschijnlijk ook niet, want ik krijg niet doorbetaald op die momenten ( zzp`er ) en moet rond oktober ook al vrij zijn ivm operatie van m`n zoontje. Liefs
Hier nog eentje, die hoogstwaarschijnlijk niet op vakantie gaat. Dit jaar word een duur jaar voor ons nieuwe auto ( oude gaat het niet halen met keuring denken we ) + we krijgen een kindje als alles goed gaat. Een bruiloft waar we voor moeten overnachten + we hebben net een nieuw huis gekocht waar we het een ander in willen stoppen. Hehe.. Wel fijn om te lezen dat het de moeite waard is voor ons om thuis te blijven omdat er leuke dingen op de agenda staan. Hopelijk wel een weekendje weg met zijn 2.
Wij gaan ook niet op vakantie. We zijn ons huis nog aan het verbouwen, moeten een tuin aanleggen en willen volgend jaar groots trouwen. Wij gaan dus genieten in onze eigen tuin!
Echt op vakantie gaan zal hem dit jaar niet worden denk ik. We gaan wél een week op het huis van m'n schoonzusje passen in de zomervakantie. En aangezien ze 2,5 uur bij ons vandaan wonen en vlakbij het strand voelt het wel als een (zeer goedkope) vakantie aan
Gelukkig zijn we niet de enige, maar baal er wel van. Vorige keer vakantie is 3 jaar geleden en ben er nu al zo aan toe. ( terwijl ik pas sinds januari weer aan het werk ben, erg he ) En gewoon een weekje vrij zit er misschien wel in, maar zeker weten doe ik dat ook niet. Liefs
Ik ga ook nie.. ik ben alleen, en ik vind om m'n zoontje nog te klein om alleen mee op vakantie te gaan.
Wij gaan ook niet. We zijn net verhuisd en nog bezig met het opknappen van een huis. Verder zit ik in de zomer ver in mijn zwangerschap en dan vind ik het sowieso niet zo prettig. Wel denk ik dat we nog een weekendje weg gaan en in april ga ik nog een weekend met mijn moeder weg. Maar een echte zonvakantie slaan we dit jaar over.
ik kan mij hier ook aansluiten (jammer genoeg) vorig jaar getrouwd (was duurder dan we dachten) en dit jaar komt er nog een kleine aan, dus kan mij vakantie centjes dit jaar goed gebruiken. ik ga wel naar het strand, als de zomer het toelaat.
hier ook niet. eerst nog wat schulden afbetalen, en dan eerst een auto.En dan lekker weg! Maar ik ga wel dagjes weg,lekker efteling,en vaak zwemmen,ja we vermaken ons wel!
Hier zijn de vakantieplannen ook op de lange baan geschoven. We hopen op mooi weer, dan kunnen we met de zeilboot er nog op uit. Is niet zo heel ruim, maar moet best lukken (zo sprak de optimist ). Verder wonen we dicht bij strand, dus laten we met alle thuisblijvers gewoon duimen voor mooi weer, dan slaan we ons ook wel de zomer door, toch?
Wij hebben voor dit jaar niks in de planning staan! Wel heeft vriendlief voor September een maandje vrij, maar meer om tijd door te brengen met ons mannetje en om nog te klussen aan het huis.. Ik weet niet wat voor werk ik dan doe.. Maar ga ervanuit dat ik dan weer aan het werk ben..
Ik niet.. Voorlopig de drie jaar niet want mijn vriend gaat de schuldsanering in voor 3 jaar en nja deze zomer is niet erg.. want dan moet ik bevallen. Mijn moeder staat op een luxe camping met een eigen sta-caravan en daar ga ik graag heen. Nog geen 5 km van ons dorp maar als je de camping op komt lijkt het net buitenland..
Wij gaan 'nooit' echt op vakantie..wel eens een weekendje weg (vakantieveiling oid) of dierentuin..maar vakantie, nee. Vriend is namelijk duivenmelker, en in zijn vakantie (lees: en de hele zomer...) heeft hij het druk met africhten van de beestjes en de wedstrijdvluchten.
gelukkig zijn we niet de enige, wel grappig om te zien dat de redenen zo kunnen verschillen. Maar hopen op mooi weer is een goed idee. Ik ga zowiezo genieten van de zomer met mijn kleine mannetje, lekker in het badje ( daar kan ik dan wel weer naar uitkijken) Liefs
Wij blijven ook thuis dit jaar. Ik vind ons mannetje nog te klein om van een vakantie mee te laten genieten. Wel gaan we in november met de schoonfamilie een weekend naar Bosrijk.... ik denk dat ik daarna wel aan vakantie toe ben Oja, onze achtertuim moet zéér grondig gedaan worden. Kost ook wat centjes vrees ik zo...
Ook hier dit jaar niet op vakantie we gaan meestal in het hoogseizoen .. Dit jaar verwachten we ons kleintje in augustus dus ga lekker van het weer hier genieten