in een gewone tas [rugzak, schoudertas..]. Ik ga echt geen broodtrommels in koeltassen bewaren tenzij we naar een hete strand gaan. Man en ik nemen ook geen koeltassen mee, kinderen ook niet. Ik geef nooit melk mee naar school, die drinken ze 's ochtends op.
We hebben sinds dit schooljaar continurooster. Alle kinderen hebben een koeltasje gekregen om de spullen voor de lunch in te doen. Naar wens kunnen daar koelelementen in gedaan worden (vind ik zelf onzin). Vorig schooljaar kregen de meiden gewoon een rugzakje mee naar school. Het is dat we die koeltasjes hebben gekregen, anders gingen ze nog steeds met hun rugzakje naar school.
Hier in een gewone rugtas. Oudste houdt niet van van tevoren klaargemaakte boterhammen en krijgt droge maiswafels mee (en walnoten, kaasje, komkommer en rozijntjes dus honger heeft ze niet ) Jongste krijgt melk mee en daar doe ik van de plastic ijsklontjes in.
Normaal een rugtas maar ze hebben in Engeland (we waren daar op vakantie) beide een soort schoudertas gehad en die is aan de binnenkant bekleed met koeltasachtige bekleding. Deze gebruiken ze nu. Drinken voor 10 uurtje is limonadesiroop die ik altijd de avond ervoor al klaarmaak en in de koelkast zet. En bij lunch krijgen ze schoolmelk via Campina (dit wordt bij de lunch uit de Campina koelkast gehaald).