Wat voor een soort tas mee naar school

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Finn, 2 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke tas naar school

1. Rugtas

2. Koeltas

3. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    in een gewone tas [rugzak, schoudertas..].

Ik ga echt geen broodtrommels in koeltassen bewaren tenzij we naar een hete strand gaan. Man en ik nemen ook geen koeltassen mee, kinderen ook niet.
    Ik geef nooit melk mee naar school, die drinken ze 's ochtends op.

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet goed waarom een koeltas nodig zou zijn?

3. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.359
    277
    83
    Vrouw
    We hebben sinds dit schooljaar continurooster. Alle kinderen hebben een koeltasje gekregen om de spullen voor de lunch in te doen. Naar wens kunnen daar koelelementen in gedaan worden (vind ik zelf onzin).

Vorig schooljaar kregen de meiden gewoon een rugzakje mee naar school. Het is dat we die koeltasjes hebben gekregen, anders gingen ze nog steeds met hun rugzakje naar school.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier in een gewone rugtas. Oudste houdt niet van van tevoren klaargemaakte boterhammen en krijgt droge maiswafels mee (en walnoten, kaasje, komkommer en rozijntjes dus honger heeft ze niet ;))

Jongste krijgt melk mee en daar doe ik van de plastic ijsklontjes in.

5. koala28

koala28 Niet meer actief

Normaal een rugtas maar ze hebben in Engeland (we waren daar op vakantie) beide een soort schoudertas gehad en die is aan de binnenkant bekleed met koeltasachtige bekleding.
    Deze gebruiken ze nu. Drinken voor 10 uurtje is limonadesiroop die ik altijd de avond ervoor al klaarmaak en in de koelkast zet. En bij lunch krijgen ze schoolmelk via Campina (dit wordt bij de lunch uit de Campina koelkast gehaald).

Deel Deze Pagina