Ja, wij! Lees met dat er een met donkere slaapcabine is maar die hebben wij dus niet. Hele fijne tent. Ruim, luifel met vliegnet en makkelijk op te zetten. Wij hebben een bagagewagen want het is echt een behoorlijke tent. Bij ons gaat er nog een campingkoelkastje mee, stoelen, tafel, lamp, babybedje met matras, indien nodig een kacheltje, kastje, gasstel met kast, pannen, lampen, slaapspullen en ga zo maar door.
Wij hebben een Outwell Hayward Lake gekocht. Ook een opblaasbare voor 6 personen De versie van 2022 Wel groot maar die van 5 personen was niet meer leverbaar en de nieuwere versie vond ik te prijzig (lees €700 verschil/duurder voor 5 persoons nieuw dan de 6 persoons van 2022) Dan maar een grotere tent
Wij sparen altijd trouwens elk jaar weer oude washandjes en handdoeken (halen altijd redelijk goedkope, maar die slijten dus wel snelle) op die we dan meenemen op vakantie. Heenweg: volle handdoekentas. Terugweg: vrijwel leeg. En zo sparen wij dan voor het jaar erop weer (of desnoods het jaar daarna als het directe jaar daarna nog niet versleten genoeg is). Dit jaar hopen wij dat we het zonder dakkoffer redden, anders moeten we die van mijn schoonouders lenen, haha. Hebben een andere auto met een smallere kofferbak dan de vorige keer dat we gingen kamperen!
Je vind dit misschien een goeie tip, ik hoop eigenlijk dat niemand deze gaat opvolgen. Elk jaar nieuwe handdoeken, wat een verspilling. Als je goeie handdoeken koopt, kun je daar meer dan 15 jaar mee doen (zo lang heb ik ze in ieder geval al)
Klopt hoor! Maar direct weggooien is nog erger! De meeste handdoeken worden nog gebruikt voor het schoonmaken thuis. Fijn voor je dat het bij jou al meer dan 15 jaar goed gaat. Dat is hier dus niet het geval.