Ik ben het zat!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Wup, 19 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Vandaag moest ik weer naar de gyn voor de uitslagen van het bloedonderzoek (hormonen). Na een half uur wachten (ik was nog wel de eerste patient) was ik eindelijk aan de beurt. Ik had gedacht dat ik nu dan wel eindelijk met de clomid mocht beginnen. Ik was ook net ongesteld geworden, dus had de hoop deze cyclus gelijk te kunnen beginnen! Maar helaas....

De hormoonwaarden waren wat verhoogd (iets met de hypofyse ofzo?).
    Nu moet ik dus nog een keer bloedprikken! Grrr...
    Volgende maand kan ik dan pas weer terugkomen... Ik snap niet dat dit soort dingen 3 mnd geleden niet gelijk gekund hadden.

Ik ben het op dit moment even helemaal zat. Ik wil geen stomme onderzoeken meer maar gewoon bezig zijn met zwanger worden!

Zo dit moest ik even kwijt....

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    He, wat rot zeg! Dikke knuff! Ik hoop dat je volgende maand met clomid mag starten, en dat je dan snel zwanger raakt.

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Meis....ken je gevoel helemaal!
    Veel suc6 met zwanger worden. Hoop dat het snel mag lukken! ;)

Liefs Marjo

4. Niet meer actief

hey meid
    balen zeg
    hopelijk mag je snel beginnen ben raak je snel zwanger
    sterkte en succes ;)

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey wup

balen zeg !
    maar aan de andere kant als er mogelijk iets met de hypofyse is is het niet slim om met hormonen te beginnen .....
    maar goed het is wel balen voor je , ik hoop dat je de volgende ronde met hormonen mag beginnen !

L.sybje

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

shit zeg...... hoop dat je volgende maand wel mag beginnen! Succes verder!

7. Niet meer actief

kan begrijpen dat je nu wel zoiets hebt van hallo schiet nu maar op dan kunnen we verder al dat wachten.. ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat de volgende bloeduitslagen beter zullen zijn en je mag beginnen met clomid

8. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Dank jullie wel meiden! Voel me vandaag alweer een stukje beter.
    Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat de uitslagen betekenen, ben ik gister helemaal vergeten te vragen.

Morgen eerst maar weer te bloedprikken en dan volgende maand beter!

9. Niet meer actief

vervelend is dat he krijg je nieuws wat je niet verwacht vergeet je gelijk van alles en nog wat te vragen. ik duim voor je dat het deze keer wel goed is duim duim duim

Deel Deze Pagina