hoi hoi, Ik vraag me af, wanneer krijgen jullie pijnlijke borsten, is dat voor, tijdens of na je eisprong?
Na mijn eisprong en dat houdt dan aan tot de dag dat ik ongesteld wordt. Normaal aalleen maar links en deze keer allebei. En goed ook! Auw!
ik kreeg zaterdag nl pijn aan mijn borsten, vooral de tepels, heb donderdagmorgen en zaterdagmorgen gemeenschap gehad... op tijd dus? wat is dan het verschil in pijn aan je borsten van eisprong of van zwangerschap?
Pijn in mijn borsten kreeg ik eigenlijk pas toen ik al een weekje wist dat ik zwanger was. Kan nu ook nog niet, je zit nog niet ver genoeg in je cyclus om zwangerschapssymptomen te hebben volgens mij. Het vruchtje moet geloof ik eerst ingenesteld zijn om hormoonsignalen door te geven.... Marieke
meestal op de dag van m'n eisprong of er net na en dit houdt aan tot ong. 1 dag voor NOD.Dus dan weet ik meestal al hoe laat het is, samen met een lagere temp. en spotting...
ik heb ook iedere maand pijnlijke borsten...echt pijn! maar betekend dat waneer ik direct pijnlijke borsten heb ik dan ook zeker kan zijn dat ik niet zwanger ben?
Volgens mij ligt het er dan aan of het aanhoudt of niet. Als rond je NOD de pijn in je borsten afneemt kun je er denk ik redelijk zeker van zijn dat je eraan komen.....het lichaam is een raar ding hè?
vanaf (of tijdens dat weet ik niet) de eisprong tot de dag dat ik ongesteld wordt heb ik ontzettend last van mijn borsten, dan hoeft ie er ook niet aan te zitten ook en kan ik slecht op mijn buik slapen zo zeer doen ze dan... daar heb ik in het begin toen ik stopte nooit last van gehad, en zo van de ene op de andere maand deden ze ineens verschrikkelijk zeer dat ik dacht dat er iets niet goed was, later bleek dus dat het met mijn hormoonhuishouding te maken had en dat het dus vanaf de eisprong is dat ze zeer doen... je kunt er geen pijl op trekken dat ze zeer doen omdat je je eisprong hebt (gehad) of dat het is dat je in verwachting bent omdat het bij beide dus mogelijk is dus blijft het afwachten tot die beruchte nod...
Die gevoelige borsten is gewoon PMS, net zoals dat een hoop vrouwen zich 'opgeblazen' voelen...Ik had er ook nooit last van, pas sinds oktober had ik dat en toen dacht ik ook dat het raak was... Maar precies zoals Smoekie al zei, het heeft gewoon met je hormoonhuishouding te maken... Toch wel handig, weet je zeker dat je ei is geweest!
inderdaad dat is wel fijn om te weten!.. maar eh, het eitje kan toch ook bevrucht zijn?..... of heb je dan geen pijn in je borsten? Want anders zou ik rond mijn eisprong al kunnen zeggen dat het niet raak is..
hoi Hopes, Bij mij is steeds halverwege de cyclus (ik temp niet en doe geen ovutesten) en ik ga ervan uit dat dit rond of na mijn eisprong is. Ik had dezelfde vraag als jij, maar heb helaas geen antwoord voor je. Bij mij stopt het net voordat ik ongesteld wordt, maar ik denk niet dat je kunt zeggen dat je dan al na je eisprong weet of het raak is of niet. T is toch afwachten rond je NOD. Ik zit nu een paar dagen voor mijn NOD en heb ook pijnlijke borsten en een opgeblazen buik, net als iedere maand, we zien het wel, kan nog alle kanten op denk ik. Lastig dat wachten...!
zeker lastig.... en je word zo met je neus op de feiten gedrukt dat je niet alles kan controleren... en voor een controlefreak zoals ik is dat best lastig....hahahaha