Op ons kaartje staat: Op .... December 2006 om ...:...uur is geboren: ................... Zoon van .........(vriend wil niet met zijn naam op internet) en Debby
Je kamertje behangen, je bedje staat al klaar. Je kleertjes opgehangen, ons ventje eindelijk daar! 2 augustus 2006 JOEY 4200 gram Beschuitjes smeren moet ik nog leren, dus voor je komt kijken graag even telefoneren!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt. Dolbij en trots zijn wij met de geboorte van onze zoon Valentino.
Wij hebben bedacht: Hoera ons kindje is geboren. " naam " .. - 01- 2006 .... gram .... cm In een mooie lay out maar dat is hier onmogelijk!
we hebben zitten plakken en knippen en hebben het volgende gedichtje. (lang leven internet haha) Op 25 december kwam ik met een luide kreet en ze noemen me ....... zover ik weet. en als je nog meer van me wilt horen, ik ben met 45 cm en 3500 gram geboren. natuurlijk als er nog meer zulke gedichtjes zijn horen we het graag want het kan natuurlijk altijd leuker.
Wij hebben voor straks Naam 2e naam ...... is geboren op .. .. 2006 weegt .... gram en is .. cm lang Aan de andere kant (links) hebben we een gedichtje van Nannie Kuiper Een knuffeltje hier en een knuffeltje daar. Op je wang, op je oor, in je nek, in je haar. Nee, wacht nog eens even, ik ben nog niet klaar. Ik vind je zo lief, op je neus ook een paar
Wij hebben een klein gedichtje en dan heel groot haar naam en dan eronder haar gegevens (wanneer geboren hoelaat lengte en gewicht) Nu moet ze alleen nog ff komen hahaha Liefs Wendy