Gewoon ff nieuwsgierig, laten jullie weleens de babyfoon bij de buren om zelf lekker de stad in te gaan feesten?
Eeh nee. Heb wel eens voor bij de buren in de tuin gezeten ( met de buren ) met de babyfoon. Met zicht op ons huis.
Ik denk niet dat veel mensen gaan toegeven als het al zo omschreven staat haha. Zelf zou ik het niet durven. Daar ben ik echt te panisch voor.
Nee ik zou dat niet fijn vinden om dan weg te zijn dus zou waarschijnlijk vragen of er iemand in huis kan komen.
Niet om te gaan feesten ofzo. Wij hebben het 2x gedaan: 1e keer toen mijn dochtertje 5 weken oud was, wij hadden een gesprek met de dominee en ouderling en nog een stel doopouders, en toen mijn zoontje 10 weken oud was en mijn dochtertje was toen 2jr. ook voor een doopgesprek. Voor de rest volgens mij weten nooit gedaan, altijd een oppas in huis.
Nee nooit. Wanneer mijn kind slaapt verlaat ik het huis niet, ook niet met babyfoon bij de buren terwijl ik daar zelf zou zitten bijvoorbeeld. Vind dat een heel onprettig idee. Me man denkt er net zo over, dus dan blijft gewoon een van ons thuis.
Nee, maar die van ons is ook gammel. Staat continu in de oplader, maar als hij er 5 minuten uit is, is de batterij soms al leeg. Loop je weg met 3 streepjes en ineens patsboem, leeg. Met een andere zou ik wel even naar buiten gaan om mijn stoepje te vegen of de container weg te rijden. Meer ook niet. En dan feesten in de stad? Serieus? Doen mensen dat?
Nee, niet om te feesten. Dan drinken we namelijk altijd iets en dan 's nachts thuis komen en weer verantwoordelijk voor mijn kind moeten zijn vind ik niet kunnen. Dus als we samen gaan feesten, gaat ons zoontje uit logeren. Wel als ik even weg zou moeten voor bijv een boodschap tussen de middag. Wij wonen in een rijtjeshuis.
Hier zo af en toe. Niet om 'te gaan feesten' maar als we bv. een verjaardag hebben dan brengen we de babyfoon wel eens naar de buren. En andersom ook. We hebben ook een cameraatje boven zn bed dus dan kijken we zelf ook wel eens even mee en de buren gaan natuurlijk regelmatig bij hem kijken. Zie er niet zoveel kwaad in. Als je met dit mooie weer de hele avond buiten zit kun je het binnen ook niet allemaal in het oog houden.
Als we echt op stap gaan slaapt ie bij de buren maar we zitten regelmatig bij de buren met babyfoon....
Ook voor dit soort dingen. Hoe krijgt je ene kind anders genoeg slaap en jij je andere kind op school?!
Nee nooit gedaan. Voelt op 1 of andere manier toch niet veilig genoeg of zo. Als ik echt een keer een avondje ga feesten (of meerdere uren weg ben) zorg ik voor een goede oppas of ga niet.
Nee oke maar als je in je eigen tuin zit ben je wel heel dichtbij. Je staat met een paar voetstappen in je huis en hebt er letterlijk zicht op. Ieder z'n ding maar ik kan het niet. Me schoonmoeder heeft wel eens gezegd van kom gezellig hier zitten met de babyfoon aan (ze wonen tegenover ons) maar ik kan dat echt niet, me man idem. Je kan die babyfoon bij een betrouwbaar persoon neerzetten maar je bent wel weg uit je huis. Er kan van alles gebeuren. Denk alleen al aan brand (hoe klein die kans ook is). Misschien ver gezocht hoor maar ik doe het gewoon niet.