wat voor eigen bedrijfje zou je willen beginnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jalea, 1 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik zou heel graag een eigen kunstgallery hebben waar ik de kunst van mijzelf en anderen verkoop. ik zou het leuk vinden als er een koffieloungehoek werd gecreeerd waar je koffie/thee en een appelgebakje kunt eten voor niet veel. kan je gelijk een beetje rondkijken.

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb een eigen webwinkel waar ik kralen en onderdelen voor sieraden maken verkoop.
    En tevens mijn eigen sieraden aan de man brengen op die manier.

3. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Oh ja, mochten wij de staatsloterij winnen, dan vertrekken wij naar het buitenland en kopen daar een boerderij met een enorm stuk land en een enorme vijver, zodat wij daar een karper kwekerij kunnen gaan beginnen. Mijn man is helemaal idolaat van karpervissen, en na het zien van een tv-programma (het roer om, waarin iemand vanuit Engeland naar Frankrijk ging emigreren om precies hetzelfde te doen), is dit zijn droom, en ik ga daar graag in mee !

4. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Wij zouden heel graag iets met dieren doen. Een zorgboederij voor jong gehandicapten ofzo. Ik de dieren en mijn man de mensen (hij kan super goed overweg met geestelijk gehandicapten, maar heeft helaas nooit een enkel diploma gehaald in zijn leven ivm dyslexie). Of iets met opvoeding van honden. Wil graag mijn diploma in gedragstherapie halen, maar tja daar is een bom duiten voor nodig en die hebben we niet.

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hmmm...een heel leuk knus tentje, waar ik hele mooie taarten verkoop (die ik niet eens kan maken nu hoor haha, maar erover dromen mag)..en dan ergens een grote werktafel waar er steeds leuke creatieve workshops zijn in van alles...en helemaal aangepast op mama's, met een baby relax hoek met hangmatjes en snoezelmaterialen enzo.
    nog wat houten speelgoed erbij...iets met scrappen erbij...ja ik zie het wel voor me..en waar je dan ook gewoon een broodje hagelslag kunt kopen voor 1 euro met glaasje ranja!

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik zou wel een wolwinkel/breicafé willen hebben. met rielekste banken en natuuurlijk rookvrij! kan ik ook haak- en breilessen geven

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    ik heb een eigen bedrijfje in graffiti-muurschilderingen en schilderijen.

vinden t leuk om muren in kinderkamers of waar dan ook een waardige schildering te maken, alleen jammer dat mensen zo slecht over graffiti(illegaal wel te verstaan) denken. graffiti is ook een kunstvorm die de omgeving mooier kan maken

groetjes susanne

8. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

16 nov 2007
    401
    0
    0
    Ik zou graag als ik mijn benodigde certificaten heb, voor mezelf als coupeuse willen beginnen. En dan dus de kleding zelf tekenen en maken. En misschien les erbij gaan geven. Of misschien een kantkloswinkeltje beginnen, dit omdat deze er in Nederland bijna niet zijn en het toch nog ( o.a. door mij ) wordt gedaan. Maar waarschijnlijk is de droom van coupeuse beter haalbaar en ook sneller..
    Groetjes,

9. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Het lijkt mij erg leuk om een eigen babywinkel te hebben :D Maar mijn man is nu bezig een eigen IT bedrijf op te zetten.

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik zou heel graag weeshuizen willen opstarten in arme landen. Dit is echt een droom iets bereiken voor hulpbehoefde kinderen die ook een kans hebben op een zo normaal mogelijk en liefdevol leven!

11. Ik wil graag een klerenwinkel beginnen,maar dan met kleding uit het buitenland. Zodat het een beetje exclusief wordt. Als ik op vakantie ga naar de Antillen kom ik altijd met aparte schoentjes terug die vanuit america zijn gekocht en brazillie.

Ook zou ik een eigen winkel willen hebben die aparte feestartikelen(doop,communie en taartenwinkel willen beginnen). Ik kan lekker koken.
    Er is zoveel wat ik wil alleen durf ik geen 1st stap te zetten enzo.

12. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik ben wel benieuwd, de mensen die nu al een webwinkel hebben, is dat een leuke bijverdienste die de moeite waard is, en hoe lang duurde het voordat het leuk begon te lopen?

13. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ol zou een leuk sieraden winkeltje willen hebben

heb altijd voor me zelf als nagelstyliste gewerkt maar ben er door ziekte mee gestopt

14. Aura

Aura Niet meer actief

Ik zou heel graag een eigen "pretecho" praktijk willen hebben, ben alleen geen echoscopiste en zal dat wrs. ook niet worden....maar het lijkt me geweldig leuk!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik was zelfstandig ambulant kapster ( dus ingeschreven en dan bij de mensen thuis gaan)
    maar er komt zeer veel bij kijken.
    en na 4 jaar ben ik toch maar voor werk gaan kijken, aangezien ook de risico's met ziekte e.d en geen geld te groot werden.
    heb het wel graag gedaan

16. Niet meer actief

Mijn man en ik hebben samen een hoveniersbedrijf. Hij doet de tuinen, ik de administratie.
    Dat was zijn droom en die heeft hij kunnen realiseren.

Nu mijn droom nog...... ik wil graag makelaar worden (zelfstandig, dus niet in loondienst). Als het allemaal een beetje mee zit ga ik volgend jaar, als de jongste naar de peuterspeelzaal gaat, beginnen met de opleiding (duurt in totaal 3 jaar) en dan maar afwachten.....

gr. Naja

17. bengel

bengel Niet meer actief

ik zou wel een winkeltje in brocante woonassecoires willen...ben d'r helemaal weg va.

18. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

ik wil en ik ga het ook zeker bereiken een tinkerfokkerij beginnen (paarden)
    past prima bij me opleiding paardenhouderij en hopelijk hebben we over 11 maanden het eerste veulen, de merrie van me moeder staat namelijk bij de hengst en is 4 x gedekt. 11 juni scannen en dan weten we of ze drachtig....

19. Eva R

Eva R Niet meer actief

taartenbakbedrijfje :D :D

alhoewel ik dat wel erg leuk vind voor een hobby maar als ik dat dagelijks zou moeten doen ik het wat minder leuk zou vinden...

20. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik zou graag mijn eigen uitvaartonderneming willen.

Deel Deze Pagina