ik zou heel graag een eigen kunstgallery hebben waar ik de kunst van mijzelf en anderen verkoop. ik zou het leuk vinden als er een koffieloungehoek werd gecreeerd waar je koffie/thee en een appelgebakje kunt eten voor niet veel. kan je gelijk een beetje rondkijken.
Ik heb een eigen webwinkel waar ik kralen en onderdelen voor sieraden maken verkoop. En tevens mijn eigen sieraden aan de man brengen op die manier.
Oh ja, mochten wij de staatsloterij winnen, dan vertrekken wij naar het buitenland en kopen daar een boerderij met een enorm stuk land en een enorme vijver, zodat wij daar een karper kwekerij kunnen gaan beginnen. Mijn man is helemaal idolaat van karpervissen, en na het zien van een tv-programma (het roer om, waarin iemand vanuit Engeland naar Frankrijk ging emigreren om precies hetzelfde te doen), is dit zijn droom, en ik ga daar graag in mee !
Wij zouden heel graag iets met dieren doen. Een zorgboederij voor jong gehandicapten ofzo. Ik de dieren en mijn man de mensen (hij kan super goed overweg met geestelijk gehandicapten, maar heeft helaas nooit een enkel diploma gehaald in zijn leven ivm dyslexie). Of iets met opvoeding van honden. Wil graag mijn diploma in gedragstherapie halen, maar tja daar is een bom duiten voor nodig en die hebben we niet.
hmmm...een heel leuk knus tentje, waar ik hele mooie taarten verkoop (die ik niet eens kan maken nu hoor haha, maar erover dromen mag)..en dan ergens een grote werktafel waar er steeds leuke creatieve workshops zijn in van alles...en helemaal aangepast op mama's, met een baby relax hoek met hangmatjes en snoezelmaterialen enzo. nog wat houten speelgoed erbij...iets met scrappen erbij...ja ik zie het wel voor me..en waar je dan ook gewoon een broodje hagelslag kunt kopen voor 1 euro met glaasje ranja!
ik zou wel een wolwinkel/breicafé willen hebben. met rielekste banken en natuuurlijk rookvrij! kan ik ook haak- en breilessen geven
ik heb een eigen bedrijfje in graffiti-muurschilderingen en schilderijen. vinden t leuk om muren in kinderkamers of waar dan ook een waardige schildering te maken, alleen jammer dat mensen zo slecht over graffiti(illegaal wel te verstaan) denken. graffiti is ook een kunstvorm die de omgeving mooier kan maken groetjes susanne
Ik zou graag als ik mijn benodigde certificaten heb, voor mezelf als coupeuse willen beginnen. En dan dus de kleding zelf tekenen en maken. En misschien les erbij gaan geven. Of misschien een kantkloswinkeltje beginnen, dit omdat deze er in Nederland bijna niet zijn en het toch nog ( o.a. door mij ) wordt gedaan. Maar waarschijnlijk is de droom van coupeuse beter haalbaar en ook sneller.. Groetjes,
Het lijkt mij erg leuk om een eigen babywinkel te hebben Maar mijn man is nu bezig een eigen IT bedrijf op te zetten.
ik zou heel graag weeshuizen willen opstarten in arme landen. Dit is echt een droom iets bereiken voor hulpbehoefde kinderen die ook een kans hebben op een zo normaal mogelijk en liefdevol leven!
Ik wil graag een klerenwinkel beginnen,maar dan met kleding uit het buitenland. Zodat het een beetje exclusief wordt. Als ik op vakantie ga naar de Antillen kom ik altijd met aparte schoentjes terug die vanuit america zijn gekocht en brazillie. Ook zou ik een eigen winkel willen hebben die aparte feestartikelen(doop,communie en taartenwinkel willen beginnen). Ik kan lekker koken. Er is zoveel wat ik wil alleen durf ik geen 1st stap te zetten enzo.
ik ben wel benieuwd, de mensen die nu al een webwinkel hebben, is dat een leuke bijverdienste die de moeite waard is, en hoe lang duurde het voordat het leuk begon te lopen?
ol zou een leuk sieraden winkeltje willen hebben heb altijd voor me zelf als nagelstyliste gewerkt maar ben er door ziekte mee gestopt
Ik zou heel graag een eigen "pretecho" praktijk willen hebben, ben alleen geen echoscopiste en zal dat wrs. ook niet worden....maar het lijkt me geweldig leuk!
ik was zelfstandig ambulant kapster ( dus ingeschreven en dan bij de mensen thuis gaan) maar er komt zeer veel bij kijken. en na 4 jaar ben ik toch maar voor werk gaan kijken, aangezien ook de risico's met ziekte e.d en geen geld te groot werden. heb het wel graag gedaan
Mijn man en ik hebben samen een hoveniersbedrijf. Hij doet de tuinen, ik de administratie. Dat was zijn droom en die heeft hij kunnen realiseren. Nu mijn droom nog...... ik wil graag makelaar worden (zelfstandig, dus niet in loondienst). Als het allemaal een beetje mee zit ga ik volgend jaar, als de jongste naar de peuterspeelzaal gaat, beginnen met de opleiding (duurt in totaal 3 jaar) en dan maar afwachten..... gr. Naja
ik wil en ik ga het ook zeker bereiken een tinkerfokkerij beginnen (paarden) past prima bij me opleiding paardenhouderij en hopelijk hebben we over 11 maanden het eerste veulen, de merrie van me moeder staat namelijk bij de hengst en is 4 x gedekt. 11 juni scannen en dan weten we of ze drachtig....
taartenbakbedrijfje alhoewel ik dat wel erg leuk vind voor een hobby maar als ik dat dagelijks zou moeten doen ik het wat minder leuk zou vinden...