wat voor eigen bedrijfje zou je willen beginnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jalea, 1 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natje

natje Lid

12 okt 2006
    39
    0
    0
    Samen met mijn man hebben we sinds twee jaar een honden uitlaatservice en katten/dierenverzorgingbedrijf we verkopen en verhuren ook benches en meer van dat soort dingen.erg leuk en het loopt ook erg goed

2. zullen we samen wat beginnen? :D

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik zou heel graag weddingplanner willen worden, en dan het liefst op Curacao.
    Ik ben daar vorig jaar getrouwd met behulp van een weddingplanner en het was fantastisch! :thumup:

OF..... babyfluisteraar...... dan zou ik nu weten waarom mijn meisje nu zo verdrietig is........ ;)

4. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wat hebben jullie originele ideeen :D

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik zou graag een B&B willen hier in de Noord-Limburgse bossen of in de omgeving van Nijmegen. Daar zou ik dan doordeweeks gewoon gasten ontvangen en eens in de zoveel tijd speciale weekenden, zoals:

Tai-Chi
    Tai-Chi walking
    Kinderen de baas
    Natuurlijk jezelf zijn

Ik zou mijn B&B ook beschikbaar stellen op woensdagmiddag voor kinderfeestjes in thema.

Ik zou er graag een ezel en wat geitjes en kippen bij hebben willen lopen.

Dit ga ik ooit verwezenlijken, maar nu ben ik nog bezig met een andere carriere-ambitie. Zodra ik hiermee klaar ben, en mijn man en ik kunnen een ander huis kopen, dan ga ik hieraan werken.

Wees welkom ;)

6. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik zou graag, ooit, een b&b, pension of klein hotelletje willen. Niet hier in Nederland, maar in Canada! De eerste stappen zijn gezet, we hopen over 1 a 2 jaar te emigreren naar Canada, afhankelijk van wanneer we eindelijk eens iets van de ambassade gaan horen. De eerste jaren zal het er nog niet in zitten, maar op termijn hoop ik dat daar dan wel te kunnen verwezenlijken. Dus als jullie over een paar jaar een vakantieadres in Canada zoeken :)

7. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Ik ga me inschrijven bij de KVK omdat iedereen in mijn omgeving een eigen bedrijf gaat beginnen en ik accountant ben en ze willen dat ik hun jaarrekeningen en belastingen en adviezen verzorg.

Dus ja, ik ben nog een naam aan het verzinnen voor mijn bedrijf.
    Dus als jullie echt een bedrijf beginnen kan ik de administratie wel doen :) !

Regio zuid-oost brabant.

Heb er wel heel veel zin in!

Groetjes Lonneke

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Bedrijfje in coaching/loopbaanbegeleiding lijkt me wel wat.

9. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    super! dank je wel!

Deel Deze Pagina