hoi hoi misschien is er al een keer zoiets geweest maar altijd wel leuk om te weten wat voor huisdieren hebben jullie hoeveel huisdieren wat voor ras wat voor huisdier zou je nog willen nemen als je de mogelijkheid hebt?
Onze hond is een mix van labrador en husky. Maar dan groter dan beiden. Twee katten in de "gewone" versie. Twee konijnen, een hangoor en een staand oor. Twee aquaria, zal je alle soortnamen van de vissen besparen... En een Russische dwerghamster. (hoewel het ook een campbelli kan zijn)
Hond: Franse bulldog Poes: heeft momenteel 4 kittens Aquarium vol vissen. Konijn. Straks komt buiten: 2 dwerggeitjes, nog een konijn, 4 kippen (ja, mn vriend zn kinderboerderij )
ik zal mijn eigen dieren er ook bij zetten, ik woon nog thuis dus zet die van me ma er ook bij ik heb een jack russel ruwhaar (zonder papier) teefje 2 europese korthaar gecasteerde katers (dus een gewone huis en tuinkat) 1 moddervet dwergkonijn 1 cavia ruwhaar 1 fries paard ruin in pension mijn moeder heeft 2 friese stabij honden (1 zuiver 1 kruising) 1 europese korthaar gecastr. kater 2 parkieten een vijfer met vissen 1 tinkermerrie nu tijdelijk bij de hengst dus hopelijk over 11 maanden een veulentje als ik ga samenwonen dan komt er nog een labrador bij
Hier 2 honden (Jack Russell & Bullmastif), 2 katten (muisgrijs en bruin/wit gestreept) en vissen in de buitenvijver (goudvissen wit/rood en steuren zowel sterlet als diamant steuren). Als we de ruimte zouden hebben zouden we nog graag een vietnamees zwijntje willen hebben, maar dan moeten we eerst een leuk boerderijtje tegen komen
Wij hebben een Heilige Birmaan poesje van 11 maanden oud. Zie mijn profiel foto, of foto's in mijn album
2 katten (1 noorse boskat, 1 stamboomloos) 4 ratten (aanrader: zijn net hondjes in ´t klein, hihi) 2 goudvissen
2 Ragdolls (katers) Een tropisch aquarium vol met vissen (ik zal je ook de namen besparen ) 1 franse hangoor En over ongeveer 5 maanden een Amerikaanse Stafford reu Daar hebben we erg veel zin in!
Wij hebben een blauwvoorhoofd amazone en twee konijnen. Een dwerg hangoor en een teddy widder. Liefs Hummel.
wij hebben een kat die doerak heet zwart met wit is hij is 6 juni 1 jaar we hebben op dit moment nog maar 1 huisdier het is geen ras maar wel een echte doerak
1 Bouvier des flanderes: Kara jet van dafzicht. 1 Dwerg pincher en al sla je me dood...weet alleen de naam die ik dr gaf ook al heeft zij ook een stamboom: Floortje (wordt nogal eens uitgesproken als flutje ...arm beestj ) 1 Russische vierteen schildpad (Testudo horsfieldii) Gertie. Als ik kon had ik meer reptielen en amfebien. Helaas eten de amfebieen die ik zou willen allemaal krekels en kleiner spul wat ontsnappen kan. En heb er niet genoeg plek voor dus alleen Gertie maar nu. Al zou ik dol gelukkig zijn met een aquarium met wat waterschildpadden...of een kas met een vijver erin met wat zaagschildjes ofzo.. Al kan ik soms ook weer zo'n zin krijgen in weer een mooi terrarium met plantjes en n stel kleine anolisjes of een kameleon of nog leuker een gekko. *droom* En als mn man hierin zn zin kreeg hadden we weer een boa of andere grote slangin huis... Ook leuk maar die slangen zijn altijd ietsie te enthausiast (zeker diegene die ik dan zou willen...) Maarja nu even niet dus... Mn man wil graag nog een molloser soort erbij. Dat zijn de wat grotere en sterkere honden zoals een tibetaanse mastiff of fila brasseliero. Maar dan moeten we wel een huis kunnen kopen met een grote tuin en goede omheining. En die komt er als t aan mij ligt pas als onze bouvier (die nu 5 is) er niet meer is (zie me nml al over straat gaan met n bouvier, n grote sterke hond en ons klein prutje Floor). En als ik helemaal mn zin kreeg hadden we een poesje erbij. Heb nml altijd poezen gehad sinds ik op mezelf wonde. Maarja...man lief is ERG allergisch voor ze sinds hij gestopt is met roken (en dan denk je gezonder te worden ) Dus dat is alleen n droom helaas.
Wij hebben een poes, met nu 4 jonkies! Zou er graag één zelf willen houden, maar vriendlief ziet het niet zitten Iemand nog overhaaltips
2 poezen. Mini en kiwi. mini denkt nog steeds dat ze een baby is, erg schattig. Kiwi komt uit het asiel, was eerst echt een **&6*^%^beest. maar sinds we mini er bij hebben als kitten is ze super lief! en dat nu al bijna 2 jaar
jah gewoon veel in handen duwen en zeggen ahhhh is ie niet lief, net zo lang door gaan tot het werkt en anders zegge ik kan er geen tehuis voor vinden mag ie niet blijven ? succes met overhalen het heeft bij mij altijd goed gewerkt ten opzichte van me mama