Wat voor eten nemen jullie mee met een dagje pretpark?

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzzert, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Niets. Ik koop alles daar. Ga niet slepen met kleffe broodjes.

2. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Maar als je alles koopt ben je toch onwijs veel kwijt? Zeker voor drinken

3. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Heel saai, gewoon belegde broodjes en/of krentenbollen met pakjes drinken en wat snoepjes/koekjes.

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja maar we vinden het gewoon leuker en praktischer zo dus letten dan niet zo op de centen. :)

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Je kunt flesjes drinken kopen en daarna bijv steeds bijvullen met water.
    En onwijs veel kwijt ik vind t meevallen. Vind de entree en parkeerkosten al erg veel geld. Dat eten en drinken daar kan er dan ook nog wel van af redeneer ik maar zo ;)
    Vind het juist erg gezellig om op zo een dag ook lkkr in een restaurant te zitten. Maar miss scheelt ook dat kids nog klein zijn. Als ze ouder worden kunnen ze in meer attracties en willen ze wellicht ook niet meer ergens eten maar alleen maar overal in.

6. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Het zal wel nostalgie zijn, maar ik vind platte broodjes met kleffe kipfilet of kaas juist hartstikke lekker. Thuis niet, maar in de Efteling juist wel. Heerlijk opeten in de gondoletta en een deel van je broodjes delen met de eendjes:D Echt leuke herinneringen aan. Rond lunchtijd zijn wij daar altijd te vinden.

Wij nemen mee:
    bolletjes met beleg
    Komkommer
    fruit als appelpartjes of mandarijn
    Rolletje drop/mentos of stophoest. Net wie er mee gaat en waar ze zin in hebben. Hoort er ook echt bij. ook weer nostalgie denk ik.
    En altijd een kaneelstok voor op de terugweg:)

Vaak gaan we daar ook nog avondeten en meestal is dat patat of een hamburger.

Qua drinken hebben we een flesje water mee of spa appel/rivella en we gaan regelmatig zitten voor koffie.
    Op het herautenplein is het standaard koffie met een mierzoete donut.

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik heb een zak mini krentenbolletjes mee, voor als we tussendoor trek hebben en handig voor zoontje als die moet wachten in de rij. Rest kopen we daar

Wij zorgen dat we om 11:30 bij polles keuken zijn, dan net open dan snel je pannenkoek op tafel en kun je de rest vd dag op pad...

Rond 17:00/17:30 vaak naar het station of bij aquanura ern frietje met een snack

8. Koon

Koon Niet meer actief

Hier ook. Alleen flesje water mee en eventueel een banaan/ligakoek.

Wij hebben wel (nog) maar 1 kind. Als ik er 3 of 4 zou hebben, zou dat wel veranderen denk ik.

9. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Wij nemen meestal wel fruit en een snoepje mee. En wat te drinken.
    Lunchen doen we in het park, en we halen daar ook een ijsje.

10. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Oh haha, daar wilde ik nu net mee komen. Qua brood dat, samen met krentenbollen. Verder wat pakjes drinken. En als eten tussendoor snelle Jelle, banaan, sultana, dat soort dingen.....

11. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Yep ook hier kleffe broodjes en wat drinken en snoep mee.

Eten wel altijd in het park frietjes, ijsje enz. En de kinderen kopen dan een souvenirtje.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.500
    36.455
    113
    Dit, ben ik ook te lui voor denk ik haha en mijn man wil het niet omdat hij toen hij klein was nooit ergens anders iets mocht eten. Dus bij dagjes uit eten wij altijd ter plaatse wat.

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.500
    36.455
    113
    Tja, duur is het toch altijd wel zo'n dagje uit, dus daar houden we dan rekening mee. En mijn kindjes drinken heg liefst water, dus die flesjes vul ik nog wel eens bij (sowieso voor mijzelf want spa blauw vind ik vies).

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    Hier altijd bolletjes met beleg mee, snoepjes, koekjes en drinken..
    Halen daar altijd wel ijsje en als ze wat lekkers wilt ook.
    Terugweg meestal naar de mc of onderweg in een restaurant ofzo

15. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk, maargoed het is toch een dagje uit? :)

16. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    Als we een uitje gepland hebben, dan zorg ik meestal dat ik een zak bolletjes in huis heb en dan beleg ik die 's ochtends met kaas, worst, pasta of pindakaas. MEestal ook nog een zakje krentenbollen. Verder meestal voor iedereen een pakje drinken en verder wat flesjes water. Voor mijn man Cola. Als tussendoortjes appels en verpakte koekjes.

Als we het niet gepland hebben, rijden we onderweg langs een supermarkt en dan haal ik daar verse broodjes en een pakje kaas + vleeswaren en dan smeren we het ter plekke. Zakmes hebben we altijd standaard bij ons, dus snijden kan altijd.

Heel saai dus, maar ik ga geen culinaire hoogstandjes meeslepen tijdens een dagje uit, haha. Soms zie je wel eens van die hele families die grote bakken met allerlei eten meenemen, soms zelfs hele koelboxen onderin kinderwagens. Vooral in Plaswijckpark kijk ik mijn ogen meestal uit. Ziet er heerlijk uit, maar mij te veel gedoe.

17. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Wij nemen altijd broodjes mee, omdat onze dochter bijv. geen friet lust. Dus even ergens wat eten ter plekke, is nooit zo'n succes. Ze heeft het liefst gewoon d'r boterham met worst. ;) En voor ons zelf doen we dan wat lekkere salades op bijv. een pistolletje of zacht bolletje. En verder gaat er bijv. plakje cake, fruit, etc, mee. En drinken.

18. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier heel saai broodjes met ham en kaas.
    Wat gekookte eitjes en koude gehaktballetjes.
    Een paar stuks fruit en wat flesjes water.

Ik vind het eten in de pretparken vet, niet lekker en wil liever niet een uur kwijt zijn met eten.

We kopen natuurlijk wel een ijsje o.i.d. tussendoor.

19. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    wij nemen verschillende bakjes met salades, rauwkost, fruit enz mee, en dan broodjes apart.

20. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Helemaal niets. Wij gaan regelmatig dagjes uit naar ga echt niks mee lopen slepen. Ze verkopen genoeg dus haal altijd gewoon wat.

Deel Deze Pagina