Hoi, Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met de Nanny Care. Is het de investering waard? Is het nooit vals alarm? Alvast bedankt voor jullie reactie.
Ik heb geen ervaring met de nannycare. Wij hebben wel een aerosleeper en dat geeft me wel een gerust gevoel.
hey, Wij gebruiken ook de nanny care voor onze buikslaper,hij bevalt wel goed hoor. Wel een paar keer vals alarm gehad,maar dat kwam omdat onze wurm van het plankje afwurmde en de plank niks meer registreerde.Maar liever een keer vals als te laat zijn.
Hai, Wij zijn heeeel blij met de nannycare. Nog nooit vals alarm gehad! Ik slaap er zelf veel geruster mee. Ook als ons kindje ineens lang slaapt hoef ik niet te gaan kijken met het risico dat ik haar wakker maak. Ook hebben we een tijdje een babyfoon met camera erin gehad (was een cadeautje) dat was ook een handig ding, maar alleen als we bij de buren zaten ofzo, of als ik 's nachts even wilde checken voordat we die nannycare hadden. Ik bewaar hem zeker voor een eventueel 2e kindje.