zit nu online te kijken voor een baby born voor dochter maar ik zie de grote en de little one, die dus kleiner is. maar al de extra;s ... zijn die voor de grote of de kleine beter te verkrijgen want dat vind ik nergens terug dus bv de kleertje en accessoires.
Voor de grote is alles te krijgen. Voor de kleine bijna niks. Wij hebben beide hier liggen. Dochter is meest fan van de kleine maar zij is pas 15 maanden. Mijn nichtje van 3 laat haar grote niet meer los en zij heeft heel veel accessoires erbij.
Wij hebben ook beide. Voor de kleine is inderdaad weinig te krijgen en ik vind het zachte lijf echt storend... Mijn dochters spelen ook meer met de grote Baby Born.
hier heeft ze ze alletwee en ze speelt met alletwee alhoewel de grote haar favoriet is die iedere avond mee in bed moet.. veel extra dingen heeft ze van geen van twee .. ze heeft wat kleertjes van poppen van mij vroeger en wat oude babykleertjes van haar zelf.
Mijn dochter heeft de kleine en de grote. Ze speelt meer met de kleine. Mijn schoonmoeder heeft allemaal kleding genaaid. Er zijn op internet webshops die voor weinig kleding verkopen voor de kleine en de grote. Ik vind die kledingsets leuker dan de originele. De kleine kan ook goed mee in bad en dat kan met de grote minder goed want die is moeilijk leeg te krijgen.