Ik ben het zat. Weer chloor in mijn kleren na het toilet schoonmaken. Ik heb geen zin om me telkens te verkleden als ik het toilet ga schoonmaken, dus er moet iets anders komen dan chloor. Waar maak jij je toilet mee schoon?
Met wc reiniger van Lidl.. wc tabletten van de Lidl (wekelijks eentje erin, werkt als een tierelier) En de buitenkant met gewoon huis-tuin-keuken schoonmaakmiddel met een doekje en water..
Wc-eend voor in de pot en sopje met schoonmaakazijn. Doe alles met schoonmaakazijn, lekker simpel. Geen tig flessen meer met spul voor ramen, vloeren, wc, douche e.d. Wc-eend heb ik nog vreselijk veel van, dus dat is een uitzondering.
Zelf nooit geprobeerd, maar het schijnt ook met soda te kunnen 40 dingen die je met baking soda kunt doen | hetkanWel.nl
Ik maak mijn eigen wc-reiniger: 3/4 deel azijn en 1/4 deel afwasmiddel. Dit in een lege literfles afwasmiddel zodat je ook makkelijk onder de randjes kan. Werkt echt super! Ik heb wel eens een fles wc-reiniger van de winkel gebruikt een tijdje terug, maar m'n zelfgemaakte bevalt me echt vele malen beter.
Ik heb hier nog nooit gloor gebruikt (zelfs nog npoit gekocht) Ik gebruik hier iets van wc eend en weg gooi doekjes voor debril en de pot (dagelijks) de rest van het toilet doe ik met een sopje
Inderdaad, er zijn veel schoonmaakmiddelen waar gewoon chloor on zit. Bijvoorbeeld ontvetter. Maar ik denk dat sommige mensen geen onderscheid maken tussen chloor en chloorbleekmiddel.
Ik schrob de pot met Cif. Dan onder de rand met bio-wc spul van de AH. De rest van de pot en vloer met een simpel sopje. En dan de bril na met een vochtig weggooidoekje.
Soda voor in de pot, azijn voor de bril, buitenkant en tegeltjes. Schoonmaakazijn heb je ook met eucalyptus-, lavendel- of citroengeur.
Ik heb vanochtend de blauwe gebruikt en heb toch echt spetters in mijn broek. Bedankt voor alle tips dames!
Ik gebruik wc-eend, daar zit wel chloor in maar ik heb het nog nooit in m'n kleren gekregen, zou niet weten hoe haha. Bril etc. doe ik met allesreinigerdoekjes. Maar ik moet zeggen dat ik er niet zo'n held in ben Je kunt ook 'wc-eend' van Ecover nemen. Dat is een ecologische toiletreiniger en bevat alleen ingrediënten van natuurlijke oorsprong.
Hier ook geen chloor. Heb wc-reiniger van Jumbo merk, daar zit geen chloor in. Ook hangt er altijd zo'n houdertje in de pot met een Jumbo wc-blok er in. Schoonmaken van de rest gebeurt gewoon met een doekje en een sopje met allesreiniger.