Precies dit! Normaal dan he. Nu nog met een slappe buik, maar vanaf vandaag zou ik aan de buikspieroefeningen mogen. Oh en met pamela's (dochter is vandaag zes weken)
Ik ben een vierkant! Alles aan mij is in verhouding perfect - maar ontzettend breed Gewoon 1 blok suck-on-this met bijbehorende attitude.
Normaal gesproken zandloper figuur met normale borsten en een 'aanwezige' kont. Nu als je me van de achterkant bekijkt denk je nou hé dat kan best! Totdat ik me omdraai en je me van de zijkant ziet haha, dat zandlopertje is van m'n heupen naar de voorkant van m'n buik gegaan (en een beetje naar m'n billen maar dat terzijde)
Niets klopt helemaal. Ik heb in principe wel zandloper figuur (heupen, schouders en duidelijke taille) maar ik heb kleine borsten. Wel in verhouding want ik ben sowieso slank en lang. Grote borsten zou gek staan. Maar daarom lijk ik ook wel beetje liniaal Maar ik hen wel echt heupen. In verhouding dan.
hahaha, nou zó erg is het dan ook weer niet Mag een kilo of 5 af, dus valt wel mee (ben 1.66 m en weeg 65 kg)
Geen van de antwoorden. Ik heb smalle schouders, gewone cup, maar aan mijn buik en heupen zit tegenwoordig vet. Mijn benen zijn wel slank. Beetje peerachtig. Als mijn buik weer vetvrij zou zijn dan is het weer een zandloper.
Ik heb lineaal ingevuld, maar dat is voor een groot deel wishful thinking vrees ik . Ik heb normale schouders, grote borsten, een redelijk aanwezig buikje, geen heupen, maar helaas wel flinke dijen. Beetje een brede plank met bobbels hier en daar ofzo . Vroeger- toen ik nog wel eens "nee" zei tegen een brownie of gebakje- was ik wel een lineaal, maar dan niet met kleine, maar gemiddelde borsten.
Ik heb voor liniaal gekozen. Alles is in verhouding en is gewoon normaal. Ik heb alleen wel borsten, de billen zijn helaas wel wat plat. Tja en verder... Ik ben gewoon normaal. Ik ben wel wat voller dan voor de zwangerschap dus een buikje en wat vollere bovenbenen maar ik ben helemaal niet dik.
Geen van alles eigenlijk ... Brede schouders en heupen , normale benen en redelijke borsten (niet echt groot maar zeker niet klein). Eigenlijk ben ik gewoon "grof". Nu ben ik te zwaar maar toen ik heel slank was had ik hier ook last van. Toen had ik wel een slanke , platte buik maar ik had nog grote maat shirt nodig voor mijn schouders & broeken was een drama omdat ik voor de omvang een grote maat nodig had voor mijn heupen maar voor mijn buik en benen absoluut niet.