Zandloper. Alleen wat versta je onder grotere borsten? Heb een B cup maar voor mij in proportie ( zou best een C willen )
Zandloper.. Na de bevalling ook wel weer vrij snel maar dat was een zandloper op zwemles (met extra drijfbandje ) nu, na investering in sporten weer goed in proportie en is het zwembadje weer zo goed als weg. Dus best blij mee!
Ik sta er niet echt tussen geloof ik of kan niet kiezen wat meest dichtbij komt hahaha.. Geen brede geen smalle schouders.... Weinig boobs (van nature dan.. daar heb ik even wat aan veranderd hahaha)... alles is toch aardig in verhouding.. slank maar wel vormen, overal, behalve dus de neppers hahaha
Zandloper, met nog een beetje baby vet... maar ook nu ik nog wat zwaarder ben is het nog steeds in verhouding
Ik zit tussen peer en liniaal in denk ik Heb smalle schouders en kleine borsten, niet echt een hele smalle taille (heb nogal hoge heupen) en in verhouding zijn mijn heupen breder maar niet heel breed
Ik ben een beetje vaas/pilaar vormig. Brede schouders. Weinig taille, redelijke borsten, weinig heupen. Weinig billen, al heb ik die er redelijk aan gesquad. Lang, redelijk slank en dunne benen.
Als een meerderheid hier op zp inderdaad een zandloper figuur heeft, alles in verhouding dus.. Waarom word er dan zoveel gezeurt over je figuur?😁 Ik heb geen van alle antwoorden. Ik heb smalle schouders, kleine borsten, smalle taile een buikje en smalle heupen en volle benen. Ik heb echt zo'n zwangerschapsbuikje overgehouden helaas.
Als je zoals ik iets meer zandkorreltjes heb, wil dat nog niet zeggen dat het zandloper figuur weg is. Ik heb het voordeel (??? het is maar hoe je het bekijkt) dat wanneer ik aankom (en ook als ik weer afval) dat per direct op mijn borsten gaat zitten. Ook wel op mijn heupen, maar toch iets minder. Hierdoor ben ik dus wel zo'n 10 kg zwaarder dan 6 jaar geleden, maar niet direct dik, zeg maar. Ik ben van 75 C nu naar 85 D gegaan. en van maat 36 naar maat 38/40
Er hebben maar 147 mensen gestemd. Waarvan minder dan de helft zichzelf ziet als een zandloper. .. dus ehm.. ik snap je punt niet
Ik dacht dat een zandloper figuur niet per se grotere borsten hoefde te hebben? Gaat er toch meer om dat de afmetingen van schouders en heupen ongeveer gelijk zijn? Met een slankere taille. Als ik me daar op baseer, heb ik een zandloper figuur. Voor mijn lengte en figuur heb ik ook de "juiste" maat borsten. Maar als ik in de spiegel kijk, voel ik me meer een peer
hier een appelfiguur, maar dan met 'normale' breedte schouders en grote borsten. Wel weinig taille en smalle heupen en dunne benen. Het lastige bij mij is dat als ik afval mijn billen en bovenbenen smelten, en het bovenlijf pas daarna smaller wordt. Ik had het veel liever andersom gehad.
Ik was peer. Toen kwam kind 1. Toen was ik overal flub. Nu komt het tweede kind eraan en heb ik weer meer taille. Benieuwd hoe het straks na de bevalling is.
Ik ben na 5 kinderen en met de 6e op komst nog steeds gezegend met een zandloper figuur. Alles netjes in verhouding (mt 36/38) Alleen is mn lengte niet zo in verhouding met wat 'normaal' is. Ik ben vrij klein (1.63)
Echt niet, zandloper! Jij hebt echt de S-vorm. Driekwart van de wereld zou een moord doen voor zo'n figuurtje! Ik denk dat een peer bij mij 't meest in de buurt komt. Mijn heupen en billen zijn echt enorm, terwijl ik voor iemand van mijn formaat maar kleine borsten heb..
Ik heb een zandloper-peer figuur.... brede heupen, schouders even breed als heupen, duidelijke taille en dan jammergenoeg heel kleine borsten, die dus niet in verhouding zijn.