Lollipop volgens de verdeling van Trinney en Susannah. Middel-heup ratio van 0,7 (en met 3 kilo minder onder de 0,7), borsten 75C/D, maar wel iets bredere schouders.
Zandloper, hoewel mijn borsten niet meer zo groot zijn na de zwangerschappen. Voorheen was ik een superzandloper haha. Klopt wel met wat ze zeggen qua vruchtbaarheid... bij mij tenminste. Steeds meteen zwanger. Eigenlijk moet je niet teveel naar je borsten kijken, want de figuren gaan puur over je verhoudingen van schouder, taille en heupen. Wie die borsten erbij verzonnen heeft mag Joost weten.
Ik heb het " alles klopt niet" lijf helaas.. Klein, brede schouders, kleine borsten, dikke buik, geen taille, dikke billen, dikke kuiten. Kleding kopen is voor mij een crime, niets past. Hopelijk de komende maanden wat kilo's er af.
Geen van allen. Ik heb brede schouders redelijke borsten, smalle taille, nauwelijks heupen en lange dunne benen.
Uhm, een liniaal met obesitas? Haha lastig hoor. Ik heb brede schouders, brede heupen, gewoon helemaal stevig gebouwd, grote borsten. Allemaal wel in verhouding. Door altijd gesport te hebben wel redelijk gespierd maar helaas ook een flinke isolatielaag na twee zwangerschappen en een irritante voorkeur voor koekjes, chips en chocola... In ieder geval geen typische appel, peer of zandloper