bah voel me zo ellendig.... om elke scheet emotioneel en net ook weer zoiets.... kwam een manneke aan de deur of ik een lot wilde kopen van de grote club actie .... tuurlijk wil ik dat! niet omdat ik die loterij zo boeiend vind maar gewoon omdat ik van vroeger weet hoe leuk het is als er iemand een lot bij je koopt.... dus ik zit m'n gegevens op te schrijven en komen z'n 2 vriendjes aangelopen en komen erbij staan... dus ff zo praatje enzo... en ik vroeg vervolgens of ze al veel verkocht hadden.... dus dat andere knaapie zei heel beteuterd: nee, nog geen één!! dus ik zei nou zal ik er van jou ook nog eentje kopen dan? nou hij blij natuurlijk... maarja nu zijn ze weg en nu denk ik; jeetje is het niet kei sneu dat ik niet bij dat 3e manneke een lot heb gekocht??? kan me dan zo verdrietig daardoor voelen....
Serieus? Ik zou het me echt niet zo aan trekken hoor. Anders had dat derde jongen echt zijn mond open getrokken!
Ah! Zo kan je de hele avond schuldig voelen terwijl je juist een goed gevoel moet hebben omdat je nog een jongen hebt geholpen. Lekker van je af zetten en positief denken. Je hebt juist iets liefs gedaan
O daar zou ik ook lang van kunnen balen, van zoiets. Ik had laatst ook zo'n situatie. Ik stond in de rij bij een winkel en voor mij was een oude man. Hij rekende af en wendde zich toen tot mij: "Hier meisje, twee cadeaubonnen. Ik kom hier toch nooit meer." en hij duwde me twee bonnen van 5 euro in mijn handen. Ik bedankte hem en rekende blij mijn spullen af met 10 euro korting. Terwijl ik de winkel uit liep zag ik de vrouw achter mij en realiseerde ik me: ik had 1 vd 2 bonnen aan haar moeten geven. Dat was veel eerlijker geweest. Maar ja, toen was het al te laat. DAGEN schuldig over gevoeld.
Kan me je gevoel goed voorstellen, ik zou dat ook hebben. Wat me echter wel opvalt. De grote clubactie is een landelijke actie en de loten verkoop mag vandaag pas starten. (Regel het zelf ook binnen onze vereniging)