pap in fles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Happygirl86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik wil in de ochtend pap gaan geven (bambix groeie start, 6 mnd) maar ik heb niet elke dag de tijd om het uit een bord te geven, ik wil dit wel gaan oefenen, maar ook af en toe met de fles kunnen doen, ik heb dit geprobeerd maar hij krijgt het er niet uit met een difrax fles en een L-speen ( hij krijgt hier savonds wel 1.5 lepel rijstebloem mee, en die krijgt hij er wel uit).

Is er nog een grotere speen of hoe doen jullie dat?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb een papspeen gekocht, die heeft de vorm van een mercedes sterretje. Alleen lust ze geen bambix pap en ging rijstebloem er wel erg snel door inderdaad.

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Misschien iets minder pap bijroeren dan in de gebruiksaanwijzing staat? Ik heb een fles van tomme tippie closer to nature ofzo? :p met speciale papspeen en maak de pap gewoon iets dunner.
    Ik heb overigens al mijn kids vrij lang een papfles gegeven puur uit luiheid van mijn kant hoor maar ze genoten/genieten er ook enorm van!

4. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    je hebt van die 1 2 3 spenen...
    Even kijken, volgens mij heb ik een fles van het kruidvat, en een speen ook daarvandaan...de 1 2 3 speen.
    Dodie heeft ze dacht ik ook wel.
    Wil prima, als het maar niet te dik maakt.
    Het wordt als het afkoelt snel dikker, dus ik hou daar altijd rekening mee.
    Ik geef haar nu wel uit een bordje, alleen niet als ze erg ziek is, of als ik erg haast heb een keer.
    Dan uit een fles, en dat gaat prima ;)

Ps...ik heb trouwens gewoon brinta (die goedkope soort, bij lidl, of bij de jumbo) stuk goedkoper, en net zo voedzaam ;)
    Die gaat prima in de fles.

5. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Weet iemand ook of difrax een papspeen heeft? ik zag ze idd wel van etos eigen merk, die heet ook echt papspeen, maar dan moet ik er ook weer een fles bijkopen!?

6. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    difrax heeft ook een 1,2,3 speen

7. misa

misa Niet meer actief

Ja, 123 is toch papspeen, of heb ik het mis? Maar difrax heeft zeker 1-2-3. :)

8. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ow is dat een papspeen, dacht gewoon dat het 3 gaatjes waren en dan S,M,L (dus ipv losse S/M/L) als je nog eens moet wisselen tijdens de fles. Ik had alleen de vast maten en dat ging goed, totdat er pap in ging. Is de 1-2-3 speen nog groter van gaatjes dan de L speen?

9. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Ja dat is hij op stand 3, hier lukte het niet met L van difrax maar wel met de 123 speen

10. adi

adi Niet meer actief

Hier is het andersom, gat van de L-speen is groter dan die van 1 2 3.

Ik maak de papfles in de verhouding: 170cc melk + 4 schepjes bambix granen (kv-schepjes). En dan met de L-speen.

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik geef ook gewoon pap met de difrax L-speen, 180 cc, 3 scheppen bambix en 2 schepjes nutriton

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier difrax fles met 123-speen, 180 cc met 2 scheppen pap en 1 schep nutriton

(wel op standje 3 zetten hihi)

Deel Deze Pagina