Ik zocht wat op google en zag ineens dat het grotere letters zijn in de zoekbalk. Hebben jullie dat ook of zit er een gewijzigde instelling in mijn computer? En ik vind het niet mooi. Ik lijk wel zo´n klager over het veranderde lettertype van de IKEA gids.
Gelukkig dat je dit topic opende, dacht al dat ik iets bij de instellingen had veranderd. Was al druk aan het zoeken wat ik fout had gedaan
Ik dacht ook dat ik wat fout had gedaan. En ging even googelen hoe ik de letters weer klein kon krijgen. Toen las ik dat google dit zelf heeft ingevoerd. Ik vond de kleine letters ook fijner. Wel jammer dat ze je zelf geen optie geven om het groot of klein te hebben.
Mijn man zei gisteravond al: zo, wil google voorkomen dat mensen slechte ogen krijgen ofso Het zal even wennen zijn denk.
Oh ik dacht dat ik weer iets fout had gedaan waardoor het verandert was. Haha gelukkig heeft iedereen het. Vind het alleen niet zo prettig. Zal wel wennen zijn
Haha! Hier ook! En aangezien onze laptop de laatste tijd wel vaker kuren heeft, dacht ik ook dat het aan onze laptop lag.. niet dus, hihi!
ik heb juist kleinere letters op mijn google :S de helft van het beeld ( boven) is voor google en de andere helft onder heb ik opeens een soort van startpagina met weersvoorspelling etc :S het google balkje staat igg niet meer in het midden :S vind het echt heel vervelend !!
Ben je dan ingelogd op een iGoogle account? Helemaal rechts boven kun je weer afmelden of klassieke startpagina kiezen.
Ik zie het alleen in Internet Explorer. Werk zelf altijd in Firefox en daar zie ik het niet. Overigens heb ik Google geavanceerd zoeken als favoriet ingesteld staan en daar heb ik ook geen last van grote letters.